Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
sureido schreef:Ach oké, ja die bedoelde ik!
Als je echt fijne goedkope laarzen wilt zijn die van mij echt fijn van deniro, maar ik weet ook niet of die bruine bij je zadel matchen en of je maat er bij zit. Kwa voetmaat zit ik hetzelfde als jou en dat gaat wel gewoon goed!

En ik vond Astrid van Trixsports echt onwijs goed helpen en meedenken.
Laura_ schreef:Ik denk dat ketaki bedoelt dat ze hebben geholpen met opmeten en passen. Dat is wat anders dan maatwerk. Bij maatwerk worden ze helemaal voor jou benen gemaakt
Laura_ schreef:Ik denk dat ketaki bedoelt dat ze hebben geholpen met opmeten en passen. Dat is wat anders dan maatwerk. Bij maatwerk worden ze helemaal voor jou benen gemaakt
Getup schreef:dan ligt het er aan wat je wilt....standaard Petries bijv. zijn rond de 500. Wil je er vanalles bij, gaat dit bedrag rap omhoog.
Maar Celeris laarzen zijn dik 600, en kun je zo gek doen als je wilt. Maar wil je niets extreems of extra, dan zijn ze duurder als n standaard Petrie.
Iselda schreef:Heeft iemand dan nog misschien een goede ruitersportzaak aan te raden omgeving Alkmaar/Heerhugowaard?Dan kan ik daar binnenkort even heen.
[ [url=m/mVcqpH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze zouden in jullie ogen beter zijn? Probleem is dat ik hier absoluut niet mee kan rijden...

Maanlicht schreef:Ik hoor over Petrie's dat ze over het algemeen redelijk stug zijn. Ik heb zelf DeNiro Ottaviano's en die zijn echt top. Zitten echt geweldig en ik ben ook een beetje kriegelig met mijn knieholtes. Je moet ze even inlopen, maar na een weekje wilde ik ze niet meer uit doen haha! Het kost alleen iets meer..
Ketaki schreef:Maanlicht schreef:Ik hoor over Petrie's dat ze over het algemeen redelijk stug zijn. Ik heb zelf DeNiro Ottaviano's en die zijn echt top. Zitten echt geweldig en ik ben ook een beetje kriegelig met mijn knieholtes. Je moet ze even inlopen, maar na een weekje wilde ik ze niet meer uit doen haha! Het kost alleen iets meer..
dat is per persoon verschillend. je moet er idd wel van houden, kwaliteit van petries zijn gewoon goed, ik vind ze niet stug![]()