Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
HorseTopShop schreef:Onali schreef:Ben ik nou zo egoïstisch dat ik zou zeggen, laat het dier toch inslapen?
Voor een buitenstaander is dit makkelijk te zeggen, maar als het je eigen paard is... Zolang het dier nog pijnvrij leeft...
Ik vind de optie van een verzorgster o.i.d. wel een goeie. Ikzelf zou er iig geen vertrouwen meer in hebben. Ik zou me elke dag zorgen maken. En dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Nicje87 schreef:Er loopt nu ook een topic van iemand bij Meppel waarvan de pension klanten net weg zijn gegaan en ze iemand zoals jou zoekt. Misschien is dat iets voor Je?
amoj schreef:enJe opmerking over de portemonnee snap ik niet helemaal? Heeft niks met geld te maken?
amoj schreef:Ik zoek in de regio Meppel. Maar heb helaas wel beperkt budget. Ik kan geen stalling van 200 per maand betalen...
ELpatcho schreef:Zou dit niet oke vinden. Zelf heb ik ook paarden van anderen op mijn terrein gehad. Daar ben je voorzichtiger mee dan je eigen paarden. Medicatie geven hoor je niet te vergeten dat vind ik echt niet kunnen.
. Is ca 45 min.rijden hierheen vanaf meppel. Mijn paarden zijn ook ouder..een shet van 34, ev van 22 of 23 op papier maar volgens tandarts ouder dan 30, een kwpn er van 23 en een fries van 12. 
IHN schreef:Ik werd getipt en zo'n oud besje wil ik er hier wel bij hebben als ts dat wil en we het eens worden over de afspraken. Hier krijgen ze ook seniores 2x per dag. Ik koop het zelfs groot in (per 1000 kg) dus nog goedkoper ook. Is ca 45 min.rijden hierheen vanaf meppel. Mijn paarden zijn ook ouder..een shet van 34, ev van 22 of 23 op papier maar volgens tandarts ouder dan 30, een kwpn er van 23 en een fries van 12.