Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
IncelloAndMe schreef:'goeie' tips zoals sla je paard lekker half dood, daar ben ik niets mee. Met de goeie tips zoals zeker niet uit de hand voederen en grondwerk kan ik wel iets doen, maar de laatste pagina's vol reacties gaan hier enkel over slaan en harder slaan...
tengeltje11 schreef:en wie heeft hier gezegd dat je je paard half dood moet slaan?
jeetje,over overdrijven gesproken?
als je hand dik zat,was je paard nog niet half dood denk ik toch?
hij was 10 sec geschrokken zei je zelf.
wie overdrijft hier dan?
tengeltje11 schreef:maar je zegt zelf dat de ene keer dat je hem een serieuse opdonder gaf,het wel werkte,dus je spreekt jezelf gewoon tegen.
dat bewijst dat het wel werkt!
als je hem serieus goed laat schrikken.
IncelloAndMe schreef:@lovelyfiefy : ja ik weet het idd! Ik heb idd al eens achter de hoek gaan staan en telkens met iets gooien. Maar ik was sneller moe dan hij vrees ik
IncelloAndMe schreef:tengeltje11 schreef:en wie heeft hier gezegd dat je je paard half dood moet slaan?
jeetje,over overdrijven gesproken?
als je hand dik zat,was je paard nog niet half dood denk ik toch?
hij was 10 sec geschrokken zei je zelf.
wie overdrijft hier dan?
Ik bedoel dit dan ook niet letterlijk he, hallo zeg... Maar als ik verschillende keren aangeef dat ik ondervonden heb dat slaan niet werkt, en dat ik dit dan ook niet verder of harder wil doen, wat is dan in godsnaam het probleem? Als je dan geen andere tips hebt als slaan, dan reageer je toch gewoon verder niet?
khirshanta schreef:Geen enkele straf werkt als er bijvoorbeeld misschien een stiekeme voerder is, die de acties van TS ondermijnt.
TS: Heb je je vader al gevraagd óf hij uit de hand voert? Zo ja, misschien kun je het hem uitleggen, en zoals iemand al zei, hem als 'tussenweg' uit een bak lekkernijen geven.
Bijt hij altijd op dezelfde plaats? Als je dat vies laat smaken, kan dat ook helpen. Betere timing kun je niet krijgen!