Epplejeck verandert prijzen bij kortingsactie?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

VinandoW

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-17 00:18

Sakura789 schreef:
VinandoW schreef:
Het mij inderdaad ook opgevallen, deken besteld voor €41,95 en 25% korting gebruikt. Maar op de deken zelf op het prijskaartje staat €31,95.

Dat klopt dan toch ook?

Als de factuur of de bon maar de €31,95 laat zien. Alles omprijzen voor een paar weken is niet te doen!

Nee, online kostte de deken 41,95 toen ik de deken ontving stond op het prijskaartje aan de 31,95. De deken kost dus normaal 31,95, dat staat op het kaartje aan de deken. Wellicht een beetje onduidelijk omschreven.

_Woodstock

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-17 13:01

ual_95 schreef:
_Woodstock schreef:
Bij Epplejeck heb ik dit nog nooit gezien. Ze hebben vaak acties maar als er geen acties zijn dan is de prijs gewoon hetzelfde. Soms wil ik iets heel graag hebben en dat hou ik net als jij de websites goed in de gaten :) Maar de prijzen zijn altijd hetzelfde, sowieso die van hun eigen merken. Het kan natuurlijk wel zo zijn dat leveranciers de prijzen veranderen en dat ze daar in mee moeten gaan, misschien dat het daarom op sommige merken zo is. Heb je inmiddels het jasje kunnen kopen of heb je nog geen reactie op je appje gehad?

Ik heb het jasje inmiddels gekocht bij Ooteman voor 149.95 euro! Komt in ieder geval dicht in de buurt van de prijs waarvoor ik hem wilde.

Heb als antwoord gehad dat het heel vervelend voor me is, maar dat ze het prijsadvies van de leverancier volgen. Dat is een beetje dubieus, gezien het feit dat geen enkele andere winkel hierin mee lijkt te gaan. Dit heb ik gemeld, en als antwoord daarop gaven ze dat dat nog wel komt.

Fijn dat je het jasje toch nog ergens anders hebt kunnen kopen voor een leuke prijs.