Kan een paard (over)gevoelig worden van een deken?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-16 22:01

[***] heeft héél erg last ....... van aanstelleritis :+
De truc met de slobber deed wat ik verwacht had. Ervoor en erna was zijn schoft een groot probleem, tijdens ging zijn neus niet eens uit de bak, en ik heb geborsteld, geduwd, geknepen en noem maar op, totaal niks. Als hij echt last had zou er toch iets van reactie komen neem ik aan? Ik weet dat eten veel kan, maar instant pijn wegnemen lijkt me toch sterk :P

Temperatuur was ook nog steeds ok, hij had het zelfs warmer dan mijn deken-paard :Y)

Indestal

Re: Kan een paard (over)gevoelig worden van een deken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 09:47

Maar misschien iS de contstante licht druk van een deken op de schoft iets wat hem irriteert en uiteindelijk pijn gaat doen. Mijn rambo zomerdeken heeft een grote zachte soort sponsachtig vlak in de schoftomgeving. Een luxe omdat er vast meer paarden zijn die er last van hebben..ik trek ookmaltijd de deken even flink naar voren als ik bij mijn paard ben met voeren, water of zo..

Anoniem

Re: Kan een paard (over)gevoelig worden van een deken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-16 13:08

Dat zal zeker zo zijn :j Maar nu is de deken een week af en is het vooral nog een mentale kwestie volgens mij ;) Zal nog wel slijten, hoop ik :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 21:20

Heerlijk zo'n dekenloze buitenpony :j

Afbeelding

Sta je daar met je poetstas en je goede bedoelingen :+
Dacht dat hij bij de eerste spat regen de stal in zou gaan, maar ik was blijkbaar mis :')

Maar hij is sinds een paar dagen wel volledig drukvrij *\o/* Kan hem weer gewoon normaal borstelen zonder gedoe, ook op de schoft. Héél soms reageert hij nog wel, maar dat is als hij er dan toevallig aan denkt volgens mij :P Maar zeg 9/10 keer merk ik niks, zo fijn :D

Kunnen we het volgende terugkerende probleem tackelen .. zijn vitamine E .. maar dat is voor een ander topic en wordt een 5-jaren-plan ofzo denk ik :7

senna21

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 21:28

Fijn dat je het zo hebt kunnen oplossen.