Ariat stalschoenen. Nu al stuk

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Fenia

Re: Ariat stalschoenen. Nu al stuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 19:34

ik loop al 3 jaar op mijn ariat schoenen en ze zitten nog perfect en nog geen scheurtje te bekennen.. en ik mishandel ze echt.. ze zitten nu denk ik al zo'n 3 weken onder de modder, maak ze misschien een keer in het halfjaar schoon en zet ze dan in de wax van ariat. ze zien er dan ook weer uit als nieuw. ik heb volant paddock zip, met gelzool. Ze komen ook uit amerika en zijn geloof ik ook niet in nederland te krijgen. maar zouden ze stuk gaan zou ik dezelfde sowieso weer kopen. Heb altijd snel last van mijn rug en met dezen nooit meer last van en loop er hele dagen op.

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-16 19:41

Amaris schreef:
Annem84 schreef:
Heb je rechtsbijstand? Jij bent namelijk een overeenkomst met epplejeck aangegaan bij de aankoop en niet met ariat.
Je mag aannemen dat een schoen langer meegaat dan een half jaar. Dus volgens mij sta je gewoon in je recht en moet epplejeck je helpen.

Dit is echt ZO waar! Een winkel mag je nooit naar de fabrikant door verwijzen! Is op google veel van te vinden, ik zeg 'printen en terug naar EJ'.

Joh, dat proberen alle winkels, ook Divoza is daar goed in. Ooit een hele dure deken gekocht, na vier weken gaten er in. Tja daar kunnen we niets mee. Nu ben ik nogal scherp en heb gewoon geld terug of een vervangende deken(winter, geschoren paard) mee moest aangezien ze de deken op wilden sturen. Ze hebben eieren voor hun geld gekozen en deken vergoed waarna ik een ander merk bij hun heb gekocht. Deken van 200 euro, kom nou, die mag al helemaal niet stuk gaan.

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-16 11:09

Epplejeck heeft mij inmiddels gebeld. Ze konden er niet helemaal garantie op geven maar ik mag zaterdag nieuwe halen voor 50% korting

Scum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 11:38

Dus je moet alsnog de helft weer zelf betalen. En straks heb je misschien hetzelfde probleem. En ben je verplicht om voor dat bedrag weer Ariats te halen? Misschien zou je ook nog kunnen kijken naar een ander merk?

Kabayo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-16 11:44

Ik ben idd verplicht iets van ariat te halen

Shayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-16 12:04

Hier ook nog steeds het zelfde paar, ruim 2 a 3 jaar oud, zwaar mishandeld en compleet onder de bagger, maar nog wel heel.
Wel raar dat je verplicht bent om ze weer van Ariat te halen.

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-16 19:33

Dan wel even alle lof voor agradi! Ik kreeg vandaag een nieuw paar toegestuurd