Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Arjan1983 schreef:Waarom geen Webcam ophangen in de box?
Annebeth1995 schreef:dresjoepie schreef:staan er nog andere paarden bij?
Ja, Zafira (10 jarige Draver), is aan het trappen en gillen. Puck (3 jarige Welsh) heeft nergens last van.Anne_GTI schreef:Muizen is het eerste waar ik aan denk. Kat op stal kan iets helpen.
We hebben een kat!
Annebeth1995 schreef:Arjan1983 schreef:Waarom geen Webcam ophangen in de box?
Even over deze vraag (die meerdere mensen stellen), ik weet precies wat ze doet. Bij mijn nicht is het gelukt om het 1× te filmen, maar er is geen duidelijke aanwijzing van buiten af, waardoor ze begint met trappen/gillen. Een webcam ophangen zou dus niks toevoegen.![]()
Ik heb besloten om eerst psychisch te laten checken bij Paulien. Dit kan sowieso geen kwaad, en in mijn omgeving zijn er heel veel gevallen geweest waar Paulien daadwerkelijk wat toevoegde, waardoor problemen verholpen konden worden.![]()
Mocht(en) de sessie(s) met Paulien niets bruikbaars vertellen, zal ik het hormonale pad op gaan. Eerst een bloedonderzoek, en wanneer nodig nog een scan/opvoeling.
Kleine update tussendoor:
Ondertussen trapt Zaaf wel wat minder, of in ieder geval minder hard. Mijn ouders worden er niet meer elke nacht wakker van, maar zo af en toe gaat ze nog flink te keer.
Bij deze wil ik jullie allemaal super erg bedanken voor jullie input en adviezen, jullie hebben me op veel nieuwe inzichten laten komen! Uiteraard hou ik jullie op de hoogte!

Arjan1983 schreef:Dit begrijp ik niet zo goed, ik respecteer je keuze uiteraard, maar voor mij zou de logische stap toch zijn onmiddelijk bloed te laten checken en echo te laten maken... ik wil daarmee echt niet zeggen dat ik zeker weet dat het iets hormonaal is, ik zou het vooral uit willen sluiten.
Maar goed ik hoop natuurlijk voor zowel jou als het paard dat het opgelost is zo
edit: Wie is Paulien eigenlijk?
Annebeth1995 schreef:Paulien is een 'medium', wat ik eigenlijk een veel te zweverige benaming vind, maar een ander woord zou ik ook niet weten, haha! Het komt er op neer dat ze een paard behandeld en het paard haar vervolgens dingen verteld. De grootste kans dat je haar kan kennen van "Paard praat met mij", een boek waarin zij sessies heeft opgeschreven.
Ik snap dat de volgorde andersom misschien logischer is, maar ik heb al een tijd het idee dat er psychisch 'iets' met haar aan de hand is, dus vandaar dat ik daar eerst voor kies!
IDG heel veel succes en laat ons weten hoe het gegaan is!! Allienda schreef:Is er al meer duidelijkheid?
... Als je wilt kan ik haar gegevens via PB doorgeven ?