Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Senna1988 schreef:Ik ben vanmorgen geslaagd! Volgens de examinator niet heel overtuigend omdat ik met keren 2x moest corrigeren omdat de aanhanger 2x schaarde.. gelukkig was de rest goed genoeg om dat een beetje te compenseren.. Had een onwijs zakelijke examinator, heeft geen woord tegen me gezegd onderweg.. gelukkig was mijn instructeur mee.
Maar het kan me niet schelen, ik heb hem!! Zaterdag ff stukje rijden met de lege trailer en wat bochtjes maken om te oefenen.. en zondag misschien voor het eerst met paard rijden
Senna1988 schreef:Ik ben vanmorgen geslaagd! Volgens de examinator niet heel overtuigend omdat ik met keren 2x moest corrigeren omdat de aanhanger 2x schaarde.. gelukkig was de rest goed genoeg om dat een beetje te compenseren.. Had een onwijs zakelijke examinator, heeft geen woord tegen me gezegd onderweg.. gelukkig was mijn instructeur mee.
Maar het kan me niet schelen, ik heb hem!! Zaterdag ff stukje rijden met de lege trailer en wat bochtjes maken om te oefenen.. en zondag misschien voor het eerst met paard rijden
kiddokids schreef:Senna1988 schreef:Ik ben vanmorgen geslaagd! Volgens de examinator niet heel overtuigend omdat ik met keren 2x moest corrigeren omdat de aanhanger 2x schaarde.. gelukkig was de rest goed genoeg om dat een beetje te compenseren.. Had een onwijs zakelijke examinator, heeft geen woord tegen me gezegd onderweg.. gelukkig was mijn instructeur mee.
he top
super van harte
hoeveel lessen nu gehad in totaal
Senna1988 schreef:Nu zag ik net met aanvragen vh rijbewijs de indicatie automaat erbij staan.. nu lees ik op internet verschillende interpretaties hiervan, als je B schakel heb dat dat overruled?
Iemand die mij duidelijkheid kan geven?
kon mooi met de schaduw zien hoe ver ik was!
en dan is deze combinatie wel even wat anders. Zou in juli al examen doen, maar werk gooide roet in het eten. En aangezien CBR nogal van de wachtlijsten is hier moet ik nu wachten tot oktober 
En mijn instructeur is tevens mijn staleigenaar, dus ik zit volkomen op m'n gemakje achter het stuur. Zie wel op tegen het examen, krijg altijd zo'n enorme stress daarbij. Heb nooit last van faalangst, voer lachend en zonder zenuwen sollicitatiegesprekken en maak pittige examens maar dat rij-examen.. Bleeehhhhhhh.
valt hier alleen nergens te parkeren

JenW schreef:wat je daar op moet weten?
wat je maximaal mag trekken, hoe zwaar de auto en aanhanger appart is, hoe zwaar het samen weegt, boven en onderdruk, hoeveel de aanhanger nu weegt en hoeveel hij weegt als hij leeg is
vergeet vooral niet in je kop te stampen hoe groot je aanhanger is in de hoogte breedte en lengte! en hoe lang de hele combinatie is.
badeendje schreef:JenW schreef:wat je daar op moet weten?
wat je maximaal mag trekken, hoe zwaar de auto en aanhanger appart is, hoe zwaar het samen weegt, boven en onderdruk, hoeveel de aanhanger nu weegt en hoeveel hij weegt als hij leeg is
vergeet vooral niet in je kop te stampen hoe groot je aanhanger is in de hoogte breedte en lengte! en hoe lang de hele combinatie is.
Dat hoef je niet uit je hoofd te leren, dat mag je gewoon opzoeken in de papieren, je moet enkel weten waar alles voor staat. Dus 'hoeveel mag deze auto trekken?' En dat zoek je dan op in de papieren