Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
...
. Ze was helemaal klaar met dat terrein, was altijd geze*k hier. Ik heb nooit problemen op dat terrein (wel druk), dus dat zegt meer over haar dan over mij haha._lotteeee schreef:Verschrikkelijk dit, ik kan daar ook niet zo goed tegen.
En dan heb je ook nog moeders/instructeurs die even midden op her losrijterrein gaan staan lesgeven, zo irritant.
Jongens op de wedstrijd moet het gebeuren en moet je niet nog even les krijgen.
Al ben ik blij dat tegenwoordig veel meer mensen oortjes gebruiken.
Ik zoek voor mezelf altijd een rustig stukje op, en mocht ik van te voren zien dat het een chaos is op het losrijterrein, doe ik lekker muziek op, dat houd me toch ontspannen ipv dat ik me opvreet omdat niemand fatsoenlijk doet.
Maar die wedstrijden komen nauwelijks voor hoor, en heb er tegenwoordig nog weinig lastvan!

. Ik praat het niet goed, maar het gebeurt wel eens.
. Ben gestopt met knhs rijden ik vond het niet meer leuk tussen al die Chagie mensen. Ik ga nu fnrs rijden, daar is de sfeer vele malen leuker
Monmaster schreef:Dit is een van de redenen waarom ik er helemaal mee gestopt ben, wedstrijd rijden.
Hoe hoger je komt, hoe nijdiger de ( met name dames) worden.
Tuurlijk snap ik dat wanneer je nerveus bent, je misschien iets minder sjiek wordt... maar sommige spannen echt de kroon. Het eeuwige gezeik/ negatieve commentaar aan de bakrand, bijna blij als jouw paard niet zo goed gaat.
Ik heb zelf meegemaakt, toen ik een jong paard in de B uitbracht, mensen boos op mij waren... Omdat ik immers Z reed..... Moet jij nou ook nog meedoen in de B? Uhhh ja... Jonge paarden starten nu eenmaal ook in de B.....
Omgekeerd heb ik ook wel mee gemaakt dat er een kneus op een hengst in een inrijbak van 15 bij 20.... de hele boel terroriseerde.... Ik maakte er geen woord aan vuil en ging buiten inrijden. Kom ik mijn collega tegen, die zegt:" ben je klaar?" Nee, ik ga maar buiten inrijden, er loopt binnen een hengst met een kneus erop, die hem niet onder controle heeft..... Voordat er brokken komen.... Ga ik naar buiten.
Bleek het haar vriend te zijn... Ik kon toen wel met paard en al door de grond zakken.
Ik rijd nu IJslanders, dat is een heel ander wereldje.... Elkaar complimenten geven, vriendelijkheid alom... Man waarom heb ik dat niet 25 jaar eerder gedaan.
Silly1972 schreef:Allemachies! We rijden wedstrijden voor ons plezier toch?
Ons leven hangt er toch niet vanaf?
Ik begrijp echt niet waarom er dan zo geshagerijnd moet worden.
Zo gaat de lol er inderdaad vanaf.