Wandel/rijd 'alles schoenen'..

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Wandel/rijd 'alles schoenen'..

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 20:03

Ik rijd ook gewoon met wandelschoenen, dan heb ik veel minder pijn na het rijden. En dus meer steun. (hypermobiliteitssyndroom) Voor de dressuur vind ik ze wat te grof. Maar voor buitenritten en basis bakwerk prima. :j

dierfysio

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 20:54

Ben zelf heel blij met mijn Ariat schoenen. Model met rits schuin opzij, ben de naam even kwijt. Ze hebben een grovere zool dat de bekende Ariat rijschoenen, zijn ook wat breder van vorm, maar je kunt er zeker prima mee rijden. Zijn wat lager ook, maar voldoende steun aan de enkel nog. Ik kocht ze bij Agradi voor ik meen €130,-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-16 21:05

Ik rijd en wandel al jaren op wandelschoenen van de Decathlon. Heb vorig jaar na een dikke 6 jaar een nieuw paar moeten kopen. Niet omdat de vorige na 6 jaar intensief gebruik op waren, maar omdat een hond ze aangevreten had... ze waren eigenlijk nog perfect.

Heb er ook andere zolen in, kan gewoon prima en echt waterdicht. Ideaal en volgens mij zo rond de €50-€60

Ik zweer het erbij <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-18 19:05

Schop m’n eigen topic omboog...

Ik had dezelfde scapino schoenen terug gekocht maar dit paar lijkt wel krapper dan m’n vorige.
Ik loop er niet fijn op en dus tijd voor weer wat anders.
Of ik koop de scapinos terug een maat groter...

Ook bij decathlon t herenmodel gepast, deze:
https://www.decathlon.nl/r/trekkingscho ... es=&page=3

Zit tussen twee maten in.
Lopen ze uit? Of is t gewoon niet mijn model( krap vooraan).

Andere tips??

Edit: geen Ariat.
Andere schoenen van decathlon pasten niet of slecjt waterdicht.
ANWB had niks passends.