Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
thoranLOVE schreef:Ik heb leren laarzen van Cavallo. Zijn extra stevig leer dus ik houd mn benen wat stiller op mn paardje (aangezien ik 1.85m ben en mn rijlaarzen 57cm hoog) Ik heb het randje een soort slangenprint wat hem net wat uniek maakt en een rits schuin van voren. Mijn moeder heeft ook Cavallo maar dan hele simpele met aan de achterkant een rits. Waren ook prima! Ook heb ik nog Ariat rijlaarzen met aan de achterkant een rits en aan de voorkant veters, heeel soepel leer dus voor mij alleen geschikt voor springen of evt op buitenrit!
mn cavallo's:
[ [url=m/bWAeu2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/HpKftl.jpg]Afbeelding[/url] ]
mn ariats:
[ [url=m/eCar9S.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vPrpvJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
roosje2003 schreef:thoranLOVE schreef:Ik heb leren laarzen van Cavallo. Zijn extra stevig leer dus ik houd mn benen wat stiller op mn paardje (aangezien ik 1.85m ben en mn rijlaarzen 57cm hoog) Ik heb het randje een soort slangenprint wat hem net wat uniek maakt en een rits schuin van voren. Mijn moeder heeft ook Cavallo maar dan hele simpele met aan de achterkant een rits. Waren ook prima! Ook heb ik nog Ariat rijlaarzen met aan de achterkant een rits en aan de voorkant veters, heeel soepel leer dus voor mij alleen geschikt voor springen of evt op buitenrit!
mn cavallo's:
mn ariats:
Wow ze zijn echt mooi, hoe duur zijn ze?
thoranLOVE schreef:Ik heb leren laarzen van Cavallo. Zijn extra stevig leer dus ik houd mn benen wat stiller op mn paardje (aangezien ik 1.85m ben en mn rijlaarzen 57cm hoog) Ik heb het randje een soort slangenprint wat hem net wat uniek maakt en een rits schuin van voren. Mijn moeder heeft ook Cavallo maar dan hele simpele met aan de achterkant een rits. Waren ook prima! Ook heb ik nog Ariat rijlaarzen met aan de achterkant een rits en aan de voorkant veters, heeel soepel leer dus voor mij alleen geschikt voor springen of evt op buitenrit!
mn cavallo's:
mn ariats:
thoranLOVE schreef:http://www.dekroo.nl/webwinkel/ruiter/laarzen-schoenen/lederen-rijlaarzen/12438-cavallo-rijlaars-insignis.htm iets duurder dan ik dachtMaar er zijn ook nog andere soorten die je kan aanpassen naar wens
Marleen_L schreef:Ik had Petrie Perfects (gekocht in de aanbieding aangezien ik niet heel standaard maat heb), maar deze na twee jaar wekelijks dragen aan de kant gezet. Ze bleven hard en stug en zaten eigenlijk niet lekker. Ze hadden geen rits, waardoor ik ze ook nog eens moeilijk aan en uit kreeg.
Onlangs EJ Excellent gekocht (http://www.ej.nl/ruiter/laarzen-schoene ... _5249.html), deze zaten gelijk al een stuk fijner dat mijn Petries ooit hebben gezeten. Geen idee hoe lang ze het vol gaan houden natuurlijk, maar het leer is erg soepel.
Raad je wel aan om gewoon ook naar de winkel te gaan om te kijken wat je lekker vindt zitten en mooi vindt. Ik had via internet een paar uitgezocht bij Divoza en bij EJ, maar beide vielen met tegen omdat ze niet fijn zaten of in het echt lelijker waren.
xxxmh schreef:Marleen_L schreef:Ik had Petrie Perfects (gekocht in de aanbieding aangezien ik niet heel standaard maat heb), maar deze na twee jaar wekelijks dragen aan de kant gezet. Ze bleven hard en stug en zaten eigenlijk niet lekker. Ze hadden geen rits, waardoor ik ze ook nog eens moeilijk aan en uit kreeg.
Onlangs EJ Excellent gekocht (http://www.ej.nl/ruiter/laarzen-schoene ... _5249.html), deze zaten gelijk al een stuk fijner dat mijn Petries ooit hebben gezeten. Geen idee hoe lang ze het vol gaan houden natuurlijk, maar het leer is erg soepel.
Raad je wel aan om gewoon ook naar de winkel te gaan om te kijken wat je lekker vindt zitten en mooi vindt. Ik had via internet een paar uitgezocht bij Divoza en bij EJ, maar beide vielen met tegen omdat ze niet fijn zaten of in het echt lelijker waren.
Ik heb die van de epplejeck nu ongeveer 2.5 jaar. Zitten indd heerlijk maar ga nu voor een andere want toen ik ze kocht zaten ze strak maar nu is het leer zo soepel geworden dat m'n hele hand tussen m'n kuit en laars past.
Ik ga nu voor deniro tricolore... moet alleen nog 2 weken wachten tot ze er zijn