Decathlon

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 14:16

1 juni gaat de decathlon in arnhem open, aangezien dat maar 5 minuten bij mij weg is vind ik dat wel een goed excuus om nieuwe rijbroeken te gaan kopen :j

Muurp

Re: Decathlon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 17:26

Moet je doen Fortitude! Ik heb stiekem al een kijkje genomen (heb er een aantal dagen gewerkt) en ze hebben echt veel!

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 17:35

Ik ga hier in Portugal ook naar de Decathlon winkel als ik er een tref, en verder bestel ik met enige regelmaat online.
Het is geen ruitersportzaak, dus je moet ook niet dezelfde service vefrwachten. Het is meer een supermarkt voor sportspullen. Maar voor iemand zoals ik die precies weet wat ik zoek is dat juist lekker.

Ik heb geen idee of de rijbroeken klein vallen, ik heb twee maten op de gok gekocht en ze passen allebei. De een wat ruimer dan de ander, maar omdat ik erg in gewicht schommel is dat wel prettig.
Ik krijg er wel gaatjes in, maar dat is dan van bramen enzo, daar is geen broek tegen bestand.
ik knp helaas wel de labels er meteen uit en dus weet ik eigenlijk niet meer welke maten het waren en online durf ik ze daarom niet goed te bestellen, ik wil ze wel echt voor me zien.

Ik heb al ruim 15 jaar geen nieuwe cap meer gekocht omdat die ik heb prima voldoet.

EquiLibri

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 18:15

Ik koop al jaren rijbroeken en polo's in decathlon. Gaan even lang mee als de duurdere 'echte' paardenmerken. Je hebt er hele goedkope rijbroeken en die lijken me niet zo geweldig, maar de 'duurdere' decathlonbroeken zijn prima! Heb zelfs een getailleerd wedstrijdjasje van daar en al n aantal keer de vraag gehad waar dat mooie jasje vandaan komt :D
Ook mijn dekens koop ik al een jaar of 3 in decathlon en ben er erg over te spreken! Goede pasvorm, waterdicht, blijven er goed uit zien!

SsSimonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 18:32

Ik ben ook erg blij met Decathlon Arnhem!

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 21:42

EquiLibri schreef:
Ook mijn dekens koop ik al een jaar of 3 in decathlon en ben er erg over te spreken! Goede pasvorm, waterdicht, blijven er goed uit zien!

Dat is fijn om te horen. Mijn laatste "waterdichte deken" van een ruitersportzaak, bleek dat helemaal niet te zijn.

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 05:42

Muurp schreef:
Moet je doen Fortitude! Ik heb stiekem al een kijkje genomen (heb er een aantal dagen gewerkt) en ze hebben echt veel!

Oh nu moet ik natuurlijk helemaal gaan!

Ik zie het alleen niet zo zitten om op de openingsdag zelf te gaan, maar ik las wel iets over 'monsterkorting'. Weet iemand om hoeveel korting dat ongeveer gaat? Anders wacht ik wel een paar dagen _O-

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 05:53

Weet iemand of decathlon best de moeite is ? Wil er een xtje heen nml. Ken de winkel verder niet maar ben toch enthousiast geraakt na de verhalen hier en hun site. :j

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 10:25

Decathlon is best de moeite. Al is het maar om het fet dt je er ook gewoon kleding en accesoires van andere sporten kunt krijgen. Ik pak vaak nog een T shirt in de aanbieding van het rek enzo.
Maar er loopt gewoonlijk geen personeel rond om je te helpen. Je moet zef kiezen en naar de kassa.
Ook is het assortiment beperkter dan in een ruitersportzaak, omdat het een algemene sportzaak is. Dus geen honderd bitten en hulpteugels enzo en keuze is dus zeer beperkt. Maar de prijzen zijn aantrekkelijk, en de prijs-kwaliteit verhouding is gewoon goed.

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 11:30

Fortitude schreef:
Muurp schreef:

Oh nu moet ik natuurlijk helemaal gaan!

Ik zie het alleen niet zo zitten om op de openingsdag zelf te gaan, maar ik las wel iets over 'monsterkorting'. Weet iemand om hoeveel korting dat ongeveer gaat? Anders wacht ik wel een paar dagen _O-

Er zijn wel flinke kortingen, maar dat geldt voornamelijk op vooraf gekozen producten. Dat zal van elke sport 1 á 2 producten zijn ter promotie van het merk.
Wat de kortingen van Fouganza zijn zou ik niet weten. :n

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 12:15

Wat betreft "korte" rijbroeken, beseffen jullie wel dat een rijbroek maar tot halverwege het onderbeen of iets lager hoort te komen, vandaar de lange rijsokken?
Alleen jodhpur broeken moeten tot over de enkel reiken.

bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 12:33

Met mijn 1m50 Ben ik alleen maar blij met korte broeken :D

Kleding voor lange mensen kom je wel eens tegen, maar Smurfen hebben gewoon pech.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 12:34

Ik ga 1 juni wel even langs. Als het me te druk is sla ik over, maar kom er bijna langs op weg van werk naar huis :)
Paardrij- en hardloopspul :D

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 16:11

Ik ben zo'n smurf. Met m'n 1.63 is alles te lang. Of ik ben gewoon te kort voor de broeken.

Anthemis

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 21:52

Al mijn rijbroeken zijn van de Decathlon <3 Ze zitten heerlijk! Ik heb een paar maanden terug afscheid moeten nemen van mijn twee oudste broeken, die waren te klein geworden (had ze al wel aardig wat jaartjes.. Jaar of 3/4 :') En die droeg ik op de manege en meerdere keren per week bij mijn verzorgpony's! Alleen de knieën van 1 broek waren kapot, door mijn eigen toedoen.. Maar het viel heel erg mee, zat nog niet een echt gat in. Nu nog 3 broeken en die zitten ook heerlijk!)
Verder heb ik van de Decathlon chaps, gewoon neopreen. Zijn nog goed, zien er goed uit en zitten fijn. Helaas zijn die ook al oud waardoor ze te klein beginnen te worden :( Ook heb ik jodphurs, een bodyprotector en een bodywarmer van de Decathlon. Zit allemaal heerlijk! Morgen dus naar de Decathlon om nieuwe chaps en rijbroeken te kopen, en even stiekem rond te kijken naar leuke andere spulletjes :D

purny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 22:00

Den haag gaat pas eind dit jaar open. Hopelijk hebben ze meer dan Amsterdam

Milord

Woonplaats: Op de Trein van het Leven onderweg naar Overal en Nergens, Dromenland en halte Thuishaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 22:38

OEH Den Haag, hopelijk makkelijker aan te rijden dan Rotterdam... Die zaten eerst goed maar is nu drama om te komen.

Lucy_121

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 23:00

Heeft er iemand ervaring met de leren singels van de romeo lijn?

kitobeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 23:15

Hier ook erg tevreden over spullen van Decathlon. En een erg mooie pasvorm wat betreft de dekens.

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-16 23:30

Ik vind t een fijne winkel. Eigenlijk tot voor kort nooit wat te klagen gehad. De rijbroeken had er eeuwen aan eer ze eens stuk gingen, wel had ik een kleinere maat in m'n broek dan ik normaal had (maar dat vind ik niet zo erg hihi) en ander spul ook nog nooit wat te klagen gehad. Helaas was waarschijnlijk een levering van broeken gewoon slecht. Broek gekocht, na 1 x dragen al een gat erin. Geruild zonder problemen maar helaas doet deze t zelfde. Echter ik ben niet weer gaan ruilen omdat ik denk dat ze allemaal zo waren. M'n vriendin heeft dezelfde van andere lading en die is perfect. Heb dus gewoon eens pech gehad. Echter m'n volgende broek komt ook dalijk van daar. Het zit lekker en is voor mij teminste betaalbaar. Sowieso moet ik het hebben van echt elastische broeken omdat ik anders geen vind. T is altijd ergens te groot of te klein.

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 05:13

Lusitana schreef:
Decathlon is best de moeite. Al is het maar om het fet dt je er ook gewoon kleding en accesoires van andere sporten kunt krijgen. Ik pak vaak nog een T shirt in de aanbieding van het rek enzo.
Maar er loopt gewoonlijk geen personeel rond om je te helpen. Je moet zef kiezen en naar de kassa.
Ook is het assortiment beperkter dan in een ruitersportzaak, omdat het een algemene sportzaak is. Dus geen honderd bitten en hulpteugels enzo en keuze is dus zeer beperkt. Maar de prijzen zijn aantrekkelijk, en de prijs-kwaliteit verhouding is gewoon goed.

Thanx,maar ik bedoelde meer de winkel in Best (nabij Eindhoven ) ;)

leoniebx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-16 06:48

Marie_Anne schreef:
Ik vind de kwaliteit toch niet zo geweldig bij Decathlon :n .
Twee maanden terug een zweepje gekocht, ik dacht: wat kan daar nou stuk aan gaan? De knop dus, die laat nu al los. Rugzakken van daar gaan ook niet zo lang mee bij mij. Ik koop er wel fleecevestjes enzo.

Wat jammer

leoniebx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-05-16 06:49

Milord schreef:
OEH Den Haag, hopelijk makkelijker aan te rijden dan Rotterdam... Die zaten eerst goed maar is nu drama om te komen.

DenHaag gaat in december open, wordt een hele grote :)

Milord

Woonplaats: Op de Trein van het Leven onderweg naar Overal en Nergens, Dromenland en halte Thuishaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 08:22

leoniebx schreef:
Milord schreef:

DenHaag gaat in december open, wordt een hele grote :)

*\o/* *\o/* *\o/*

Lusitana

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 10:01

Heb ik ze hier netzo op zitten hemelen, krijg ik de betaling van mijn bestelling er niet door. Aan de kant van de winkel niks aan de hand, aan de kant van de bank niks aan de hand. Heb als controle nog wat bij Bol besteld, geen probleem. Kreeg heel vriendelijke assistentie via chat, maar het heeft allemaal niet mogen baten.
Ik zit nu wel met een probleem, want de winkel is voor mij niet fysiek te bereiken. Ik baal.