Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Muurp schreef:Moet je doen Fortitude! Ik heb stiekem al een kijkje genomen (heb er een aantal dagen gewerkt) en ze hebben echt veel!
Fortitude schreef:Muurp schreef:Moet je doen Fortitude! Ik heb stiekem al een kijkje genomen (heb er een aantal dagen gewerkt) en ze hebben echt veel!
Oh nu moet ik natuurlijk helemaal gaan!
Ik zie het alleen niet zo zitten om op de openingsdag zelf te gaan, maar ik las wel iets over 'monsterkorting'. Weet iemand om hoeveel korting dat ongeveer gaat? Anders wacht ik wel een paar dagen

Ze zitten heerlijk! Ik heb een paar maanden terug afscheid moeten nemen van mijn twee oudste broeken, die waren te klein geworden (had ze al wel aardig wat jaartjes.. Jaar of 3/4
En die droeg ik op de manege en meerdere keren per week bij mijn verzorgpony's! Alleen de knieën van 1 broek waren kapot, door mijn eigen toedoen.. Maar het viel heel erg mee, zat nog niet een echt gat in. Nu nog 3 broeken en die zitten ook heerlijk!)
Ook heb ik jodphurs, een bodyprotector en een bodywarmer van de Decathlon. Zit allemaal heerlijk! Morgen dus naar de Decathlon om nieuwe chaps en rijbroeken te kopen, en even stiekem rond te kijken naar leuke andere spulletjes
Lusitana schreef:Decathlon is best de moeite. Al is het maar om het fet dt je er ook gewoon kleding en accesoires van andere sporten kunt krijgen. Ik pak vaak nog een T shirt in de aanbieding van het rek enzo.
Maar er loopt gewoonlijk geen personeel rond om je te helpen. Je moet zef kiezen en naar de kassa.
Ook is het assortiment beperkter dan in een ruitersportzaak, omdat het een algemene sportzaak is. Dus geen honderd bitten en hulpteugels enzo en keuze is dus zeer beperkt. Maar de prijzen zijn aantrekkelijk, en de prijs-kwaliteit verhouding is gewoon goed.