pownpown schreef:mhh, als je springt en keihard valt, ben je natuurlijk wel veiliger met een body protector, maar je zou alsnog echt veel pijn hebben, ik weet t niet, ik gebruik zelf letterlijk nooit een bodyprotector, ook niet bij springen.
ik snap wel dat mensen het doen,maar sommige mensen trekken hun bodyprotector aan bij een klein rondje stappen, dat vind ik wel too mutch, ook t zelfde met een cap, normaal draag ik altijd een cap maar als ik een rondje even stap is dat onnodig.
Ik ben blij dat mijn dochter iets verstandiger is... Ook met een rondje stap zet ze een cap op. Met springen altijd een bodyprotector en op vreemde pony's/paarden die ze wel eens voor stalgenoten rijdt, ook altijd een bp aan. Voor haar is het ook niet echt raar want op cross is het gewoon verplicht en met springwedstrijden zie je tegenwoordig ook meer kids met dan zonder bp rijden. Van mij mag het in het springen ook verplicht worden. Wat mensen thuis doen heb je geen invloed op, maar voor mijn dochter is het iets heel normaals om dat ding te dragen.