Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarjanB schreef:Pipodipo schreef:Hoe het ook afloopt, je hebt wel een duidelijke indruk achtergelaten bij de vereniging. Als ik daar het dressuursecretariaat deed, dan stond je per gisteren voorlopig onderaan de reservelijst voor de eerstkomende wedstrijden.
Ehhh werkt dit zo?
Citaat:Maar ik vind het echt misselijkmakend dat je op zo'n sluwe manier makkelijk geld voor de vereniging afhandig wilt maken van de deelnemers
Citaat:Ik denk het zelf ook helaas. Maar ik vind dit dus niet kunnen. Dit is op een hele stiekeme manier geld binnenhalen
Citaat:Ik weet namelijk dat er genoeg mensen zijn die, wanneer hen zo'n streek geleverd wordt, gewoon zeggen dat ze dan wel komen starten, en dan niet komen opdagen. Puur om te voorkomen dat de vereniging dubbele kosten kan innen.
En eerlijk gezegd snap ik dat wel... Zij naaien jou, jij naait hen
xVerax schreef:Je kan lijkt me tot 7 dagen van te voren kostenloos afmelden? Dan lijkt het me logisch dat de vereniging je ook voor die 7 dagen had moeten informeren dat je kunt starten. Zou er een mail naar de knhs aan wagen.
ponyparadijs schreef:Amiigo schreef:Even de knhs bellen. Als je dan toch moet betalen zou ik een mailtje sturen in de trant van dat je kiet staat omdat je daar een halve dag hebt geschrevenals ze daar niet mee akkoord gaat voorstellen de helft te betalen?
Kiet staan in verband met vrijwilligers werk?
Zo werkt dat natuurlijk niet.
Wat het overigens niet zo maakt dat ik het eens ben met de gang van zaken zoals de vereniging handelt
Pipodipo schreef:Nou, als jullie even teruglezen in het topic dan staan er wat uitspraken van de topicstarter tussen aan het adres van de organiserende vereniging die niet heel netjes zijn, zoals:Citaat:Maar ik vind het echt misselijkmakend dat je op zo'n sluwe manier makkelijk geld voor de vereniging afhandig wilt maken van de deelnemersCitaat:Ik denk het zelf ook helaas. Maar ik vind dit dus niet kunnen. Dit is op een hele stiekeme manier geld binnenhalenCitaat:Ik weet namelijk dat er genoeg mensen zijn die, wanneer hen zo'n streek geleverd wordt, gewoon zeggen dat ze dan wel komen starten, en dan niet komen opdagen. Puur om te voorkomen dat de vereniging dubbele kosten kan innen.
En eerlijk gezegd snap ik dat wel... Zij naaien jou, jij naait hen
Hierdoor kreeg ik niet een heel prettige indruk van dit topic. Het is voor de topicstarter misschien een tipje om er op te letten omdat de subtopwereld helemaal op een speldeknop past. Er zijn heus heel erg veel wedstrijdsecretariaten waar de sfeer en manier van handelen niet optimaal is, maar soms komt dat ook door wat de mensen hebben meegemaakt en wat ze soms allemaal moeten aanhoren.
En zoals ponyparadijs zelf al aangeeft: alles wordt draaiende gehouden door vrijwilligers.