Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Ayasha schreef:Tuurlijk, dat kan. Laat je geen foto's maken, dan weet je het gewoon niet, ook niet met klinisch keuren.
Uiteindelijk is het met mijn merrie allemaal heel anders gelopen dan gedacht maar zou ze verkocht zijn dan zou ik alsnog niet bereid zijn om bij afkeuring de foto's te betalen.Dier was 16 toen ze weg ging. Dat die foto's niet piekfijn zijn kan je gif op in nemen. En ik ken haar genoeg die ook op 16/17 nog een paard willen waar geen 2tje te zien is. en dan natuurlijk liefst voor 200 euro minder dan wat ik nog vroeg. Tja kijk, daar begin ik niet aan.
Niet voor dat bedrag. Dan zoeken ze maar een ander paard, niet omdat ik bewust iets verzwijg maar omdat ik realistisch ben betreffende haar leeftijd. Zowel voor mij als de koper geldt dan: niet een hand vol maar een land vol. houdoe en veel succes met de zoektocht.
No_No schreef:Misschien helpt het als ik zeg dat het paard een aantal jaar geleden volkomen afgekeurd is voor recreatief gebruik