Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Anoeska schreef:Ik vind het echt onbegrijpelijk wat mensen allemaal accepteren van hun staleigenaar. TS is een betalende klant, daar ga je toch niet zo mee om, alleen omdat je (meer) geld kan verdienen aan een nieuwe klant.
FriesWytske schreef:Anoeska schreef:Ik vind het echt onbegrijpelijk wat mensen allemaal accepteren van hun staleigenaar. TS is een betalende klant, daar ga je toch niet zo mee om, alleen omdat je (meer) geld kan verdienen aan een nieuwe klant.
Sorry, maar moet een staleigenaar dan maar alles pikken van een pensionklant. Er zijn gewoon regels waar men zich aan moet houden. En blijkbaar zint ts dit niet. En als ze al diverse stallen heeft versleten. Zegt in mijn ogen meer over haar dan over de staleigenaar.
ruitje schreef:Ik denk dat je als stalhouder het op de lange termijn langer volhoud als je je bestaande klanten waardeerd ja, denk dat dat qua inkomsten op de lange termijn een stuk meer opleverd dan nieuwe klanten voor laten gaan.

.
.ohjajoh6 schreef:Als je dat zou doen neonlight dan kan je nergens meer op pension komen, ik heb het ook al zo vaak meegemaakt , dat als bepaalde zaken navroeg, het in jouw voordeel werd gebagatelliseerd , totdat je getekend had en er daadwerkelijk stond. Ik ben zo blij dat ik nu alles lekker zelf regel, zou ondanks het vele extra werk , nooit meer terug willen...
Teelee schreef:Dat mijn paard last heeft van stof is nooit ter sprake gekomen op deze stal omdat dat ook niet nodig was m.i aangezien we deze box gekozen hebben in overleg.
Op het moment dat er dan dus een ander paard komt en ze vraagt of ik naar een andere stal wil omdat deze stofallergie heeft, dan lijkt mij dat een moment om het gesprek aan te gaan ja of te nee, en daarbij de uitleg van beide kanten te geven.
RianneH schreef:Dat maakt het zo dubbel. Mag de stalhouder dit doen? Daar lijkt het, zeker in combinatie met het contract, wel op.
Is het verstandig om dit te doen of een prettige gang van zaken, daar zijn de meningen nogal over verdeeld.
Ikzelf zou het zeker niet zo doen en voor mij een belangrijke reden zijn om te gaan twijfelen over de passendheid van het beleid bij mijn wensen. Heb ook alleen maar de ervaring dat je de box krijgt die vrij is en dan pas kan schuiven als er ruimte is. Niet dat ik nooit van box ben gewisseld, echter altijd in goed overleg.