Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
QueLee schreef:Nielojram schreef:Ja,ach..
Pikeur ist Pikeur.
Kun je dat uitleggen? Wat is er zo bijzonder aan dan? (Ja dit is een oprechte vraag)
daar heb ik dan wel weer wat extra voor over, ook al hebben ze bij de wibra fleece vestjes voor 10 euro.. LisaFaded schreef:Laatst was er ook een artikel dat ze de normale prijzen op schroeven en dan 'Korting' geven. Terwijl er dan in werkelijkheid amper korting word gegeven.
quadripes schreef:ik draag ook vrijwel alleen Pikeur en ik heb truien en jassen die al bijna een decade mee gaan. meestal in de uitverkoop gekocht, toevallig. maar ik vind het zijn geld echt waard. niet kapot te krijgen, blijft mooi na wassen en het past goed/blijft goed passen. en de paarden komen ook absoluut niks te kort hier. trouwens, ook voor de paarden koop ik liever duurdere spullen die goed blijven, mooi staan en goed van pasvorm zijn dan van dat halfbakken goedkope spul.
Janine1990 schreef:LisaFaded schreef:Laatst was er ook een artikel dat ze de normale prijzen op schroeven en dan 'Korting' geven. Terwijl er dan in werkelijkheid amper korting word gegeven.
Volgens mij heb ik dat wel eens gelezen over Agradi. Maar over het algemeen krijgen de winkels gewoon adviesprijzen en verkopen ze het daarvoor. Reden ook dat je in bijna elke winkel de spullen voor dezelfde prijs vindt. Ze kunnen zich bijna alleen maar onderscheiden Door aanbiedingen. Als het om de prijs gaat.
LOLLYYwood schreef:IK merk echt wel een groot verschil tussen mijn rijbroek van KL en rijbroek van HH..
Te kort en daardoor maakte het dik. Dus ik heb dat shirt uit de wasmand gevist en in de vuilnisbak gekiept en toen een paar leuke shirts bij Decathlon gehaald waarover ik tevreden ben. Voor erbij zijn ze leuk en voor die prijs is het geen ramp als ze geen jaren mee gaan.
astridastrid schreef:LOLLYYwood schreef:IK merk echt wel een groot verschil tussen mijn rijbroek van KL en rijbroek van HH..
Komen uit dezelfde fabriek/dezelfde inkoopprijs. Zo zie je maar hoe merkbeleving meespeelt.
Waarom ruitersportartikelen zo veel duurder zijn? Als je het echt interressant vindt, moet je de docu "Slag om de Klerewereld" eens kijken. Is online te vinden.
Dan zie je <vooral> het verschil tussen prijs en oplage en tussen goedkoop (Bangladesh) en goed maatschappelijk ondernemen. Als je aan oplages van een Zara kunt komen, kun je laten produceren in Bangladesh maar of je dat wilt.............. Dat mag je beslissen na het kijken van de documentaire.
Het kan altijd goedkoper maar dat gaat wel altijd ten koste van kwaliteit of arbeidsomstandigheden.
. kwita schreef:Ik heb deze documentaire al eens gezien , en ja ik ben er echt op gaan letten.
merk beleving had ik nooit, maar als de producten verantwoord zijn dat is mij wel wat waard.
We maken het ook allemaal zelf mogelijk door het toe te staan, ook al zijn we onwetend!.
)
Als je het zo bekijkt is die €150 zo duur toch ook weer niet.