Gulpje schreef:Daks schreef:TS weet niet voor 100% zeker dat het door het zadel komt omdat er geen derde bij is geweest.
Daarbij kunnen rugproblemenoveral vandaan komen.
TS heeft het over oplichting en dat is hier niet aan de orde.
En ja wat heeft het nut van dit topic als je gelijk de deur dicht gooit?
Je de zadelmaker de kans niet geeft het wel op te lossen ook al is dat naar aanleiding van dit topic?
Daks leest wel goed, sportmasseur van TS. Dit is waar men over valt. En nu komt na lang dralen het hoge woord er toch maar uit dat de rugproblemen door het zadel komen en dat jij het paard van TS behandelt. Waarom zeg je dat niet meteen?
Ik zie niet in waarom er lang gedraald is en dat het een hoog woord is dat het rugproblemen door het zadel komt.
Dat is namelijk al in de eerste post aangegeven.
Dat het dier een rug probleem heeft veroorzaakt door het zadel.
Maar dat daar dan over heen gestapt wordt omdat mensen wel tevreden zijn over deze zadelmaker daar heb ik dan niks mee te maken.
Waarom ik niet meteen gezegd heb dat ik de sportmasseur van het paard van ts ben?
Omdat ik dat niet nodig achte.
Sterker nog, ik lees al een hele tijd mee en eigenlijk had ik mij niet willen bemoeien met dit topic.
Maar ik vond dat ts wel een steuntje in haar rug kon gebruiken
.overigens heb ik wel degelijk gezegd dat ik ts kende... en dat doe ik ook, naast de sportmasseur voor haar paard ben ik ook een van haar goede vrienden...
Dus blijft nog steeds dat er niet goed gelezen wordt
.Mijn opmerking ging namelijk over het laatste stukje van Daks haar post.
Wat ik in mijn post dan weer nogmaals uitgelegd heb.
.

) de eigen ervaringen en de keuze van de titel zijn gewoon niet relevant.