Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Snollygoster schreef:Sowieso Eurostar, die hebben me altijd als gegoten gezeten. Ik rij nu zelfs nog met mijn eerste Eurostar broek rond (ook al heb ik er nu 3 of 4) waar de flappen leer aan de knieën volledig loshangen en knopen eraf zijn etc, ik kan er gewoon geen afstand van doen
Daarna HV Polo en Pikeur. Voor kerst heb ik een broek van Spooks gekregen, van dat merk had ik er nog geen en daar ben ik tot nu toe ook héél tevreden over!
Van Animo heb ik één broek, die vond ik in het begin wel leuk zitten, maar nu toch niet meer hoor, zakt steeds af.
En Kingsland vind echt helemaal bagger, ik heb er twee en heb ze allebei amper aangehad omdat de een mij niet mooi past (als zit wel goed in lengte en rond te taille, maar stof rond mijn benen hangt los) en de ander vreselijk zit.
anders zwiebert het aan mijn knieën. 

Heleennn schreef:Snollygoster schreef:Sowieso Eurostar, die hebben me altijd als gegoten gezeten. Ik rij nu zelfs nog met mijn eerste Eurostar broek rond (ook al heb ik er nu 3 of 4) waar de flappen leer aan de knieën volledig loshangen en knopen eraf zijn etc, ik kan er gewoon geen afstand van doen
Daarna HV Polo en Pikeur. Voor kerst heb ik een broek van Spooks gekregen, van dat merk had ik er nog geen en daar ben ik tot nu toe ook héél tevreden over!
Van Animo heb ik één broek, die vond ik in het begin wel leuk zitten, maar nu toch niet meer hoor, zakt steeds af.
En Kingsland vind echt helemaal bagger, ik heb er twee en heb ze allebei amper aangehad omdat de een mij niet mooi past (als zit wel goed in lengte en rond te taille, maar stof rond mijn benen hangt los) en de ander vreselijk zit.
ja bij kingsland is het idd even zoeken naar de juiste maat. De broek was waarschijnlijk te groot achter je knieën? Ik heb normaal een 34-36 maar moest bij kingsland toch echt een 32 kopenanders zwiebert het aan mijn knieën.
.