Paard wilt geen kus op de neus, wat is de oorzaak?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 01:46

Willl65 schreef:
Wipher schreef:
"En hij vind het heerlijk" Ohja joh, hoe weet jij dat dan? Fluisterde die dat terug toen jij hem kusjes aan het geven was? Kom op hee, het zijn paarden, niet je vriendje. Als zij aangeeft dat ze het niet wil hebben, laat het dan gewoon.

Wie zegt dat het gedaan wordt als het paard het niet wil?
Geloof mij als mijn paard iets niet wil dan weet ik dat.
Laat een ieder in eigen waarde wat betreft omgang met paard

Als het paard zich weg trekt dan wil hij het toch duidelijk niet? Heb je dit topic wel gelezen :+

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 01:57

OneAndOnlyx schreef:
Fijn dat iemand ook toegeeft dat ie het doet. Ik voelde me al zo raar haha. Ik dacht dat er inderdaad wel meer mensen waren die dit deden/doen.

Ik doe het ook! En het is ook niet raar, maar het staat er gewoon zo hilarisch :+ Vooral als er daarna reacties komen als "waarom zou je je paard willen zoenen" etc

Willl65

Re: Paard wilt geen kus op de neus, wat is de oorzaak?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-14 08:21

Jessdaniels: ja ik heb alles gelezen. Waar jij naar wijst is ts post. 1 enkele post waar advies wordt gevraagt en waar allang uitvoerig is op geantwoord hoe daarmee om te gaan. ik hield er even geen rekening mee dat 3 pagina's verder je daarop terug kwam, mijn fout sorry.

OneAndOnlyx

Re: Paard wilt geen kus op de neus, wat is de oorzaak?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-14 12:59

Ik heb inmiddels een andere manier gevonden van mijn affectie tonen. Tussen haar oren kriebelen! Ze ontspant helemaal en sluit soms zelf haar oogjes.

danzzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-14 21:37

Da's mooi. Problem solved.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 19:18

rocymax schreef:
Eerlijk gezegd vind ik sowieso dat er een beetje raar gereageerd wordt hier, het is net alsof we het over het mishandelen van een paard hebben. Als het paard het niet prettig vind, denk ik niet dat je er zelf nog plezier aan hebt of mee door gaat, er zijn immers zoveel dingen die paarden prettig vinden.(kroelen op de schoft, staartwortel , bips etc)
waarom wordt er altijd zo negatief gereageerd? Jammer hoor...

precies dit. _/-\o_

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 19:27

jessdaniels schreef:
Moeilijk hé? Luisteren naar je paard :+

echt een sarcastische rot opmerking die je hier geeft. laat iedereen in zn waarde. en reageer misschien beter op een andere normale manier!

jessdaniels

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-14 19:30

savannah030x schreef:
jessdaniels schreef:
Moeilijk hé? Luisteren naar je paard :+

echt een sarcastische rot opmerking die je hier geeft. laat iedereen in zn waarde. en reageer misschien beter op een andere normale manier!

Oké man