Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Anoniem schreef:Ik heb ook vrij brede kuiten dus de lange zullen snel te krap zijn zeker in vombi met bv een dikkere broek..
Yvankaxx schreef:Hoe voelt die lady pien qua kwaliteit? Ben het ook zwaar in overweging aan het nemen, maar ben nog aan het twijfelen.
Zo van: wasdit? moet dat hier..?
Ze lopen heerlijk, ze zijn redelijk warm en ik kan er ook goed mee paardrijden (al vind ik dat wel een beetje zonde).
Toen de Pien maat 38 gepast, deze is ietsje smaller dan de Ontaro, waardoor dat wel ging. Gisteravond en vandaag meteen aan gehad. Lopen fijn, goed waterdicht en heerlijk warm! Twijfel om toch nog een paar Ontaro te bestellen en n extra sok erin aan te doen haha.

amandananana schreef:Ga jij ze ook voor bij de paarden gebruiken? Aan de ene kant vind ik het zo zonde haha!
Ik werk op een zorgboerderij dus sta daar vaak tussen de paarden en andere dieren dus juist daar heb ik ze voor gekocht. Ben benieuwd hoe lang ze mooi blijven. Hebben jullie tips voor verzorging? Naast de impregneer spray? Die heb ik er al op zitten