marije1109 schreef:Mooi fleece vest en prima prijs....valt hij groot/klein?
Valt heel normaal...Ik heb bijna altijd M in bovenkleding, hiervan ook gewoon.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Punt schreef:poeh ik zie sommige reacties waar men alleen een shirt aan heeft?
Brrrr, ik heb al zeker 4 weken dubbele sokken, panty met daarover mijn rijbroek, shirtje, truitje en dikke winterjas. Zweten? Nee, helemaal niet, wanneer het nog kouder wordt ruil ik de panty om voor legging en doe ik mijn winterboots alweer aan.
Ben ik dan echt zo'n belachelijke koukleum?
Oja iemand nog tips voor handige rijhandschoentjes? Ik heb nu een paar van QHP maar die zijn net zoals alle andere die ik heb gehad zo ontzettend stug. Is fleece ook lekker warm in de winter of wordt dat snel vochtig?

laughterline schreef:Punt schreef:poeh ik zie sommige reacties waar men alleen een shirt aan heeft?
Brrrr, ik heb al zeker 4 weken dubbele sokken, panty met daarover mijn rijbroek, shirtje, truitje en dikke winterjas. Zweten? Nee, helemaal niet, wanneer het nog kouder wordt ruil ik de panty om voor legging en doe ik mijn winterboots alweer aan.
Oja iemand nog tips voor handige rijhandschoentjes? Ik heb nu een paar van QHP maar die zijn net zoals alle andere die ik heb gehad zo ontzettend stug. Is fleece ook lekker warm in de winter of wordt dat snel vochtig?
Iemand uit m'n les heeft echt super fijne! Zij heeft reuma in d'r handen en moet dus warms handschoentjes, maar dikke stugge is niet fijn. Zal is vragen welke ze heeft als je wil? Soepele maar warme rij handschoentjes
Punt schreef:poeh ik zie sommige reacties waar men alleen een shirt aan heeft?