Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Uppojono schreef:Ik rij altijd met 2 BH's aan. Eerst een normale voorgevormde BH met beugels en daar overheen een sport BH. Ik wil écht nooit anders. Het nadeel van alleen een sportBH vind ik dat ze niet voorgevormd zijn. Zoals ik het heb zit het echt superstevig en zit er geen beweging in (E cup). Ik heb het vriendinnen ook geadviseerd en zij rijden inmiddels ook altijd met 2 BHs aan.

Ashley5 schreef:Hier een klein maatje!
Ik rijd enkel met een gewone BH. Ik heb ook helemaal geen sport BH's in mijn kast liggen. En om eerlijk te zijn, rijd ik ook wel eens zonder BH. Heerlijk in een grote trui in mijn eentje in de bak!

Udo2001 schreef:Als ik het niet doe, sla ik mijzelf 2 blauwe ogenMaar wellicht is het een verschil in cupmaat, maar het is ook onaangenaam rijden zonder sportbh...
Merlijn17 schreef:Ik rijd altijd met een gewone bh, nooit echt problemen mee gehad afgezien van de bandjes. Wel is mij door veel (vrouwelijke) mensen aangeraden een sport bh te kopen omdat het zoveel fijner zit. Maar daar ben ik toch iets te lui voor
estja schreef:Merlijn17 schreef:Ik rijd altijd met een gewone bh, nooit echt problemen mee gehad afgezien van de bandjes. Wel is mij door veel (vrouwelijke) mensen aangeraden een sport bh te kopen omdat het zoveel fijner zit. Maar daar ben ik toch iets te lui voor
Misschien je eens afvragen waarom zoveel mensen je dit adviseren? Het kan zomaar zijn dat het er te paard iets minder charmant uitziet dan jij zelf in de gaten hebt
MamaMiesje schreef:Jannaa schreef:Hier ook grote cupmaat en een gewone beha, heb er niet veel last van met rijden behalve dat mijn linker soms probeert te 'ontsnappen'.Ik probeer te sparen voor een sportbeha maar in mijn maat zijn ze heel duur, iig niet zomaar te koop bij de hunkemoller. Maar die wordt dan meer voor hardlopen
Hardlopen is ook een 'high impact' sport, net als paardrijden.
Maar denk je niet dat het een verschrikkelijk wiebelig gezicht is, als je een filmpje zou zien van jezelf op je paard in draf?? Van die klotsende borsten