BH of sport BH

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

palousa_boy

Re: BH of sport BH

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 15:36

Ik draag geen bh tijdens het rijden, zit mij alleen maar in de weg :+

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 15:38

palousa_boy schreef:
Ik draag geen bh tijdens het rijden, zit mij alleen maar in de weg :+

_O- :')

LadyKantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 15:39

Uppojono schreef:
Ik rij altijd met 2 BH's aan. Eerst een normale voorgevormde BH met beugels en daar overheen een sport BH. Ik wil écht nooit anders. Het nadeel van alleen een sportBH vind ik dat ze niet voorgevormd zijn. Zoals ik het heb zit het echt superstevig en zit er geen beweging in (E cup). Ik heb het vriendinnen ook geadviseerd en zij rijden inmiddels ook altijd met 2 BHs aan.

Dit dus, het zit echt ideaal en kan ik het gerust koud hebben zonder mensen in hun ogen te prikken. Er zijn wel voorgevormde bh's maar dit werkt net zo goed.

Milord

Woonplaats: Op de Trein van het Leven onderweg naar Overal en Nergens, Dromenland en halte Thuishaven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-14 15:39

Ik heb de Shock Absorber maar dan met 2 sluitingen achterkant. Is veel makkelijker dan over je hoofd aantrekken. ;)

Ik heb een sportbeha van Freya, zat de eerste paar keer prima maar was na een maand al echt helemaal uitgerokken en gaf geen steun meer. Dag dure BH.
Triumph TriAction sportbeha zit wel lekker en heb er ook nog 2 van het huismerk van Livera. Zitten ook best goed.
Van al deze merken bevallen de Shock Absorbers mij het beste. Alleen jammer dat ik ze altijd moet bestellen want die maat hangt niet standaard in de sportwinkel. Maar he, die maat bestaat tenminste wel.
Hema kan ik wel vergeten. Die fabrikant van die BH denkt zeker dat alleen zee-olifanten een E-cup of groter hebben. Als ik daar bij de sportbeha's ga zoeken, kom ik niet eens mijn cup tegen. Bij de gewone BH's wel de cup maar dan ook gelijk een omtrek van meer dan 20 cm langer dan dat ik heb. Kan ik ze bijna weer aan de voorkant dichtmaken. Kansloos dus. Hunkemöller trouwens hetzelfde verhaal.

ElineGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 13:10

Zojuist de sport bh van de Hema gekocht voor heavy sport, neem aan dat je een gewone BH eronder moet doen?

soloro

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 13:15

Ik rij met gewone bh, maar dat is omdat ik met bodyprotector rijdt en die drukt de boel ook aardig plat haha :) Mocht ik ooit zonder gaan rijden moet ik wel aan de sportbh, anders gaat het pijn doen :P

Tirzaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-14 14:56

Absoluut een sport bh van Schockabsorber. Na van alles geprobeerd te hebben, bevalt die het beste. Ze hebben ook de kleinere omvang, en grotere cups. En wat ik heel fijn vind, ook tussen je schouderbladen een sluiting. Dan krijg je hem tenmiste ook normaal uit :D

http://www.horsecheck.nl/search/?q=schockabsrber

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 15:26

Ashley5 schreef:
Hier een klein maatje!
Ik rijd enkel met een gewone BH. Ik heb ook helemaal geen sport BH's in mijn kast liggen. En om eerlijk te zijn, rijd ik ook wel eens zonder BH. Heerlijk in een grote trui in mijn eentje in de bak! :Y)

Oeh ik heb ook geen grote voorgevel maar als ik de trap af 'ren/loop' zonder bh doet dat al zeer laat staan zonder bh paardrijden!

Ik heb altijd normale bh's maar soms merk ik dat ze niet altijd even stevig zitten!!

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-14 16:24

Ik vind met gewone BH zeker wanneer er een flinke bos hout voor de deur ligt echt geen gezicht. Altijd sport BH aan, maar ik ga die tip van dubbele BH ook eens proberen.

jazza

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-14 17:31

Jaren gereden met een gewone bh totdat iemand me erop wees dat het er toch enigszins oncharmant uitzag. Als ik eerlijk in de spiegel kijk, hebben de beide dames er ook best mee geleden.
Toch maar aan de sport-gevallen gegaan in de hoop dat er nog iets te redden valt. ;(

Spijt als haren op m'n hoofd dat ik m'n jonge jaren niet slimmer ben geweest, maar toen was alles nog pront en strak hé

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 18:01

Udo2001 schreef:
Als ik het niet doe, sla ik mijzelf 2 blauwe ogen :') Maar wellicht is het een verschil in cupmaat, maar het is ook onaangenaam rijden zonder sportbh...

Ik lig echt op de grond van het lachen. Ik gebruik ook een sportbh, zit echt heel fijn! Rijd ook wel eens met een gewone, maar die moet dan wel echt stevig zijn en goed om m'n borsten zitten. Als ik een aan heb met een beetje vulling dan zit het echt voor geen meter.

En ik vind het ook netter staan ipv die vrouwen met van die flying boobs. :')

Kruimeltje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 18:14

Ik rij echt niet zonder sportbh met m'n G cup...Ik sla mezelf dan echt om de oren :-) Zelfs met een sportbh heb ik het gevoel dat de dames alle kanten opgaan...

Het is wel heel erg afhankelijk van de grootte denk ik.

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 18:22

Sport BH van Anita, deze echt in heel veel maten te koop, ook grote omtrek met kleinere en hele grote cups. Deze BH drukt de boel niet plat maar ondersteunt wel super goed. Zorgt ervoor dat de dames niet omhoog kunnen en dus ook niet terugvallen.

Een Sport BH vind ik echt een must bij paardrijden, echt geen gezicht die hupsende borsten en ja dat doen ze ook bij kleinere maten.

WillemijnvA

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 18:37

Ik rijd altijd met een gewone bh, nooit echt problemen mee gehad afgezien van de bandjes. Wel is mij door veel (vrouwelijke) mensen aangeraden een sport bh te kopen omdat het zoveel fijner zit. Maar daar ben ik toch iets te lui voor :+

Licor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-14 19:13

Ik ga toch maar eens die shock absorberen kopen denken ik.. hoor veel positieve verhalen

tiwi1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 10:48

Een fijne website hiervoor is : www.kiesdejuistesportbh.nl

Daar zijn ook de minder gangbare maten te bestellen, die liggen vaak niet in de winkels.

estja

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 10:51

Merlijn17 schreef:
Ik rijd altijd met een gewone bh, nooit echt problemen mee gehad afgezien van de bandjes. Wel is mij door veel (vrouwelijke) mensen aangeraden een sport bh te kopen omdat het zoveel fijner zit. Maar daar ben ik toch iets te lui voor :+

Misschien je eens afvragen waarom zoveel mensen je dit adviseren? Het kan zomaar zijn dat het er te paard iets minder charmant uitziet dan jij zelf in de gaten hebt :j

Munnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 11:39

Ik heb een C cup en echt nog nooit met sportbh gereden. Maar ik heb echt stevige boobys en altijd goede strakke normale BHs aan. Hou niet van wiebel ruimte.

Wel is mij altijd verteld dat als je ze laat schudden ze uiteindelijk wat losser in hun vel gaan zitten. Dus eigenlijk is een sportbh altijd beter want dan blijven ze mooi en strak.

Wellicht koop ik er daarom een keer een zodat ze mooi blijven. Mijn boobys staan nog mooi rond en aan de onderkant raken ze ook niet mijn buik. Maar dat zal over een aantal jaren dan veranderen omdat je ze hun gang laat gaan :9 :')

WillemijnvA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 11:41

estja schreef:
Merlijn17 schreef:

Misschien je eens afvragen waarom zoveel mensen je dit adviseren? Het kan zomaar zijn dat het er te paard iets minder charmant uitziet dan jij zelf in de gaten hebt :j

Ik ben 14, dus ik denk dat ik het over 2 jaar ofzo wel echt aan moet gaan schaffen. Maar er is nu nog niet zoveel om op en neer te bewegen :j

Suusje92

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-14 11:43

Ik draag altijd dubbel, normale bh met een sportbh erover heen. Zelfs met mijn uberdure van super kwaliteit sport bh heb ik nog pijn met rijden. Ik ben gezegend met een grote cup E,Kleine F maar met rijden had ik echt een kleinere cup gewenst. Ik zou wel aanraden ongeacht welke maat een sport bh te dragen, op een 1 of andere manier laat het me dwingen recht te zitten haha

Gaby89

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-14 16:15

MamaMiesje schreef:
Jannaa schreef:
Hier ook grote cupmaat en een gewone beha, heb er niet veel last van met rijden behalve dat mijn linker soms probeert te 'ontsnappen'. := Ik probeer te sparen voor een sportbeha maar in mijn maat zijn ze heel duur, iig niet zomaar te koop bij de hunkemoller. Maar die wordt dan meer voor hardlopen

Hardlopen is ook een 'high impact' sport, net als paardrijden.
Maar denk je niet dat het een verschrikkelijk wiebelig gezicht is, als je een filmpje zou zien van jezelf op je paard in draf?? Van die klotsende borsten :')

Om deze reden rijdt ik ook alleen met een sport BH. Niet dat ik een grote cup heb maar ik vind het er vreselijk uitzien. De mijne heb ik trouwens bij de decathlon vandaan. Nog geen €15.

Carowl

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 19:45

Ik heb deze van Panache sports.
Beugel, voorgevormd, verstevigingen langs de zijkant en bovenaan, gewone bh sluiting, leuke kleurtjes, niet platgedrukt,..
Echt ideaal vind ik!
Hij schuurt ook nergens want dat vind ik met goedkopere modellen altijd zo een probleem.
Maar zo duur is hij zelfs nog niet. :)

Afbeelding

DromenLies

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 20:09

Ennuh wat staat er op het prijskaartje?

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 20:15

Jaaa wil ik ook weten!! En tot welke cup???

x_Elise

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-14 20:29

Die heb ik ook, in het zwart en wit.
Cup G/H 70, dus ook in grote maten :j
Prijs rond de 70 dacht ik.