minikatje schreef:olafgek schreef:ik zou zeker niet voor een pinokkiozadeltje gaan! Je hoort zoveel enge vbericht hoe die zadeltjes zony's hun rugje kapot maken!
misschien een wintec kids zadeltje? Die zijn nieuw 150 euro vind ik net, dus misschien 2ehands wel goedkoper te vinden
En dankzij mensen zoals jij raak ik zelfs niet gratis van mn pannekoekzadels af.
Gebruik er nu 1 als barebackpad voor kinderen met een pad met inlages. Ideaal, pony kan groeien en afvallen wat ze wil en de kindjes zitten warm en zacht.
Zelfs met beugels eraan heb ik geen last van puntdruk.
Zelf rij ik er ook weleens op en het zit goed.
De andere heb ik de ts aangeboden want die ligt alleen te verstoffen. ts is alleen opzoek naar een steviger zadel.
Zoals met alle zadels geldt, weet wat je doet.
Hoeveel afgeknepen schoften, bulten op de rug, kapotte wervels ik niet heb gezien. Zelfs van boomzadels die echt bekend staan als goed.
Dit heeft niets te maken met mensen zoals ik? Je akn al die ervaringen van mensen niet ontkennen he! Ik gaf de tip gewoon aan Ts als ze haar pony heel wilt houden...
Ik zeg niet dat dit elke pony verpest, maar voor 99% van de pony's zijn deze zadels niet aan te raden. Als dit goede zadels waren reed iedereen er wel mee rond. De drukverdeling op zulke zadels is helemaal niet goed.

Maar ik vind zelf met boom fijner en geeft me een beter gevoel. Ik koop echt geen zadel die niet op de pony past anders had ik dat andere zadel wel gekocht die ik niet mocht passen.