Welke rijbroek hebben de medebokkers!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

NynkeMarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 20:40

ik heb ook eentje van de gamma, klereding, zit wel lekker, maar veel te breed maar ook veel te kort, had m heel vaak aan met mn leren rijlaarzen omdat je dan heel goed ziet dat t mooie dure laarzen zijn aangezien die broek roze is, maar zinds die laarzen me niet meer passen heb ik vrijwel altijd mn nieuwe rijbroek van (ariat?) uit de divoza aan, spijkerkleur met een glitterpaardje op de achterzak :') kriebelt en jeukt wel heel erg in de naad die over mn kuiten loopt en is iets te lang dus kruipt omhoog, verder heb ik nog een zwarte merkloze van de welkoop. die zit denk ik t fijnst maar die heb ik bijna nooit aan, werkelijk waar geen idee waarom maar ja goed.
ik ga sinterklaas lief aan kijken voor een witte rijbroek als ik wedstrijden ga rijden volgend jaar :)

Kimmutjuh89

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 22:21

2 van Anky, 1 van PK en 1 van Mondoni, maar de Anky rijbroeken zitten me echt het lekkerst

mala26

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 22:24

Pieter25 schreef:
xZiva_ schreef:
1 van Nedhorse :D zit heerlijk

Same here :D +:)+

Ik ook, zweer bij Nedhorse

hendrika93

Re: Welke rijbroek hebben de medebokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-14 10:51

ik heb 1 van pikeur eindelijk een rijbroek gevonden die mijn past, ik heb namelijk hele lange benen en kan moeilijk broek vinden die mij past zonder mijn kuiten helemaal af te klemmen.

BB1981

Re: Welke rijbroek hebben de medebokkers!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-14 21:45

Heb zelf ook lange benen, dus zit vast aan lengtematen. Voornamelijk eurostar, pikeur en een paar goedkope hh maar die liggen altijd onderop de stapel. Wel bijna allemaal zonder "leren" zitvlak omdat ik die prettiger vindt.

KimW

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-14 11:05

Eentje van Harry's Horse, zit superlekker! Ook de Mike & Charlie Dexter rijbroek, was een duur geintje (120,- := ) maar ik zweer erbij! <3