Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Wat mij betreft is het topic daarmee af.
Molfre schreef:Ik heb al eerder aangegeven dat ik deze beslissing naar inzicht en in verband met gebeurtenissen in het verleden gemaakt heb. Bij een wildvreem paard van iemand die ik niet ken zou ik inderdaad niet zomaar het heft in eigen hand nemenWat mij betreft is het topic daarmee af.
xxxxxx2000 schreef:Ja TS dat kan jij wel zeggen dat het topic daarmee af is, maar mensen mogen natuurlijk wel reageren he? Als jij daar klaar mee bent, dan reageer je gewoon niet. Als je er niet tegen kan dat niet alle bokkers met je meehuilen hoe sieluggh het wel niet is moet je geen topic openen. Ik sluit me aan bij een vorige reactie. Ik vind het zorgwekkend en ook volledig doorslaan hoe iedereen (dus niet alleen jij) zich maar denkt te moeten, kunnen en uberhaupt MOGEN bemoeien met andermans paard. Dit begint echt een tendens te worden, men denkt de wijsheid in pacht te hebben en gaat jan en alleman maar ongevraagd dekens aanbieden, adviezen geven en zelfs in dit geval actie ondernemen. Meteen de dierenbescherming cq dierenpolitie bellen vind ik belachelijk. Je zal daar maar werken zeg, al dat gezeur aanhoren. Bewaar dat voor levensbedreigende situaties. Als ik zou bellen en net als jij te horen krijg dat ze er niks mee doen omdat het paard niet lijdt, zou ik me kapot schamen dat ik uberhaupt gebeld heb. Ook eens met een vorige reactie dat als er een topic geopend wordt dat derden op het erf komen en iets met een paard van een bokker doen, spreekt iedereen daar schande van. Bij mij zouden ze bij kop en kont van mn erf af gaan incl de aangeboden hulpmiddelen. En een recente reactie, dat TS maar even opdringt dat er andere spullen gekocht moeten worden, TS moest dat dan maar even kopen op zijn kosten. Get real zeg. Dat er dan door een bokker ook nog over geestelijke mishandeling gesproken wordt ook nog. Ja hoor, tuurlijk. Overdrijven is ook een vak. Zucht.
Verplicht hem tot niks, je adviseert hem alleen. xxxxxx2000 schreef:Ik ben heel rustig hoor. Wat gaf je het idee dat dit niet zo is? Ik ben echter wel heel duidelijk. Daar mag jij het best mee oneens zijn, dat maakt mij niks uit. Ik vraag me vervolgens wel dan af hoe mensen die anderen de les kunnen lezen het zouden vinden als iemand ongevraagde acties gaat uithalen bij jouw/ jullie paard. En idd als TS jouw suggestie uitvoert, vind ik dat ongepast bemoeizuchtig. Zelfs ronduit belachelijk. Mijn post gaat echter niet alleen om jouw suggestie maar om de tendens.
xxxxxx2000 schreef:Ik ben heel rustig hoor. Wat gaf je het idee dat dit niet zo is? Ik ben echter wel heel duidelijk. Daar mag jij het best mee oneens zijn, dat maakt mij niks uit. Ik vraag me vervolgens wel dan af hoe mensen die anderen de les kunnen lezen het zouden vinden als iemand ongevraagde acties gaat uithalen bij jouw/ jullie paard. En idd als TS jouw suggestie uitvoert, vind ik dat ongepast bemoeizuchtig. Zelfs ronduit belachelijk. Mijn post gaat echter niet alleen om jouw suggestie maar om de tendens.