Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Een uvex overigens.
Lous schreef:Onderzoekskosten en materiaal bepalen dus voornamelijk de prijs van de cap.
Pasvorm is idd bij iedereen verschillend en heeft niks met de prijs te makenIk heb zelf een heel ovaal hoofd,dus dan vallen er ook al bepaalde caps voor mij af.
geraakt is, wel. listiglistje schreef:Beide zijn goedgekeurd volgens de normen, zowel de Decatlon of die hele dure van bijna 1300 euro.
Ik denk dus echt dat je meer betaald voor de naam en de gebruikte materialen (uiterlijk).
Ik denk dus niet dat ze beter zijn, wel luxer
!
) LAS cap (270€). Kreeg een klap van de hoef achter op m'n hoofd, heb sterretjes gezien en had een hele stijve nek en erna wat hoofdpijn.. verder (gelukkig) niets..
Had ik geen goeie cap op gehad had het er voor mij heel anders uit gezien.. maar evengoed als ik was blijven rijden met deze gebarsten cap... 

) vulling, verstelbaar waardoor ik die bij 't springen extra hard aanspan en bij dressuur/recreatie gewoon goed genoeg aanspan.. en ventileert ook heel goed! (nooit zweten
)
)
)
Scheelde me 74€ voor de cap!!!
Babbelkous schreef:Gewoon leuke actie uitzoeken kan ook goed zijn! (maar dan wel zien dat je weet welk model en welke maat je goed past en wilt)
Heb mijn samshield gekocht via divoza toen er een 25% actie liep!Scheelde me 74€ voor de cap!!!
NathalietjeB schreef:Maar dan zou je meerdere keur merken moeten hebben toch?
T lijkt mij dat alle caps dezelfde keur merk moeten hebben en ze dus allemaal op dezelfde manier worden getest.

keuze en kortingsacties genoeg om geen excuus meer te hebben om geen cap op te zetten denk ik!
ruiterzaak stopte ermee en had mega uitverkoop! 
Janine1990 schreef:NathalietjeB schreef:Maar dan zou je meerdere keur merken moeten hebben toch?
T lijkt mij dat alle caps dezelfde keur merk moeten hebben en ze dus allemaal op dezelfde manier worden getest.
Misvatting![]()
O.a. Uvex en Charles Owen voldoen aan meerdere internationale keurmerken. Ik heb allebei en beide modellen zijn aan meerdere tests onderworpen dan de standaardtest die hoort bij het EN1384 keurmerk dat hier in Nederland verplicht is.