Bodyprotector

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 17:12

Er is hier al een tijdje niet Meer gereageerd zie ik, maar ok kon geen recentere vinden!
Ik heb niet eens van die HELE Grote borsten (cup D) maar toch een flink probleem met bodyprotectors hier..
mijn taille en schoudermaat zit op kindermaatje s/m maar mijn borstmaat zit op volwassen maat m... Kinder bodyprotectors vinden met extra ruimte voor de borsten lijkt mij mission impossible, maar misschien weet iemand toch iets wat kan helpen??

Myca

Re: Bodyprotector

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-14 18:33

Zeker geen kindermaat saddledancer, maar een lady-fit.
Die heb je van verschillende merken en daar zit meer vorm in.

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 15:14

Maar zijn die Dan ook heel smal op de taille? Want ik heb heel Lang echt gewoon kinder maatjes gedragen omdat ze Anders bij de taille altijd heel veel Te wijd zijn, maar nu ik (eindelijk) een cupmaat heb ontwikkeld past dat niet Meer :(

Tirzaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 15:55

Een kleine damesmaat zal ook smal zijn bij de taille inderdaad. En doordat hij rekening houd met vrouwen figuur zal het een stuk fijner zitten dan een kindermaat. Denk bijvoorbeeld aan de Harry's Horse Bodyprotector LadyFit, of de USG Flexi Black Bodyprotector die ik zelf erg fijn vind. http://www.horsecheck.nl/bodyprotector

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 16:00

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-10-14 21:06

Is dat zo'n airbag vest nikkitazz?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 08:34

Klopt!

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 10:47

Die lijkt mij eerlijk gezegd niet handig :n
want die blaast toch alleen op als je eraf lazert en daarbij dus loskomt van t zadel?
wat als je met paard en al onderuit klettert?
en als je er Dan afvalt en dat ding blaast opeens op, schrikt je paard zich Dan niet helemaal de pleuris met alle gevolgen van dien?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 10:55

veel handiger dan zo'n hard rot ding!
Kijk anders even op http://www.bodyprotector-air.nl/ en youtube er wat filmpjes over.
Heb ik ook gedaan voor dat ik hem kocht.

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 11:16

Die dingen hoeven in principe niet lastig Te zijn hoor, heb er heel Lang een gehad haha :j

ik zie wel dat t idd heel handig kan zijn :j maar ik rijd eventingsportpaarden, en de kans dat ik met paard en al op me bakkeliet ga en dat Dat ding Dan of niet opblaast, of wel opblaast maar naar binnen klapt omdat paardlief nog op me ligt,, of dat ie wel opblaast en daardoor paardlief zich de pkeuris schrikt.. Zijn mij iets teveel risicos :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 11:30

Als het goed is komt er geen klap, maar een klein sissend geluid. Voor zover ik weet, horen de paarden daar niet van te schrikken. Hoe het met paard en al zit heb ik geen idee van, misschien kun je ze mailen of zij daar een antwoord op hebben?

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 11:34

Ik had altijd ook cup F (en 1.76) (inmiddels borstverkleining gehad), bij mij was er maar 1 bp die lekker zat (en nog steeds zit) en dat is de How's Racesafe.
Ook nog eens heel mooi, altijd een pluspunt. Ik had 'm om bij springen, eventing, soms dressuur, buitenritten en nu met mennen.

Op gegeven moment maatje kleiner gekocht maar blijven topdingen en vormen zich mee naar je lichaam.
Laatst bijgewerkt door MelanieB op 24-10-14 11:36, in het totaal 2 keer bewerkt

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 11:35

Ohja dat zal ik doen, nu ben ik wel benieuwd namelijk haha al zou ik er denk ik nog steeds geen nemen, ik hou er niet zo van om van een systeempje afhankelijk Te zijn (en zijn die dingen niet verboden op eventingwedstrijden? Of iig dat je ze moet dragen icm bodyprotector? )

saddledancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 11:35

MelanieB schreef:
Ik had altijd ook cup F (en 1.76) (inmiddels borstverkleining gehad), bij mij was er maar 1 bp die lekker zat (en nog steeds zit) en dat is de How's Racesafe.
Ook nog eens heel mooi, altijd een pluspunt.

Op gegeven moment maatje kleiner gekocht maar blijven topdingen en vormen zich mee naar je lichaam.

en zitten die goed smal bij de taille? :j

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 11:36

saddledancer schreef:
MelanieB schreef:
Ook nog eens heel mooi, altijd een pluspunt.

en zitten die goed smal bij de taille? :j

Ja die zitten goed aangesloten. Kun je dmv veters aan de zijkant losser of strakker doen, dus naar wens aan te passen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 11:36

Voor zover ik weet worden deze dingen juist steeds meer gebruikt met eventing wedstrijden.
Ze schijnen beter te zijn dan de normale bodyprotectors, deze werden namelijk vroeger door motorrijders gebruikt. *lijkt mij trouwens dat die ook met motor en al vallen?
Wil je laten weten wat voor antwoord je krijgt?

Ekeif96

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 11:44

Ik had ong. het zelfde probleem :j

In de bodyprotector (te grote, te lang bij mn rug) die ik heb zit een rits in. (naar de vulling van de bodyprotector toe zegmaar)
Je kan dan met een scherp mes een aantal centimeters onderaan van het schuimrubber afsnijden.
Het extra "lege" stukje stof onderaan even netjes wegwerken... en voilà!
Een goedkope en goed passende bodyprotector!

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-14 12:10

NikkiTazz schreef:
Voor zover ik weet worden deze dingen juist steeds meer gebruikt met eventing wedstrijden.
Ze schijnen beter te zijn dan de normale bodyprotectors, deze werden namelijk vroeger door motorrijders gebruikt. *lijkt mij trouwens dat die ook met motor en al vallen?
Wil je laten weten wat voor antwoord je krijgt?

Ze zijn nog wel verplicht met bodyprotector onder de opblaasbare vesten.

Ik heb voor het mennen een maatje kleiner (en korter) genomen omdat ik natuurlijk op de bokstoel zit, en dan moet ie niet te lang zijn, How's heeft meerdere ruglengtes dus dat is ideaal.

LindseyvanB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-14 19:19

Hey iedereen,

Ik heb een air protector gekocht!
Ben er super blij mee!

Bedankt voor alle tips :D

LindseyvanB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-14 19:21

NikkiTazz schreef:
Kijk anders even op http://www.bodyprotector-air.nl/ en youtube er wat filmpjes over.

Die heb ik ook :)

Miloo09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 18:19

Ik heb ook een bodyprotector sinds een tijdje.

En het voelt wel erg comfortabel aan moet ik zeggen!

Ik ben bang als je een te grote maat pakt dat het dan van boven past maar van onder veel te los zit. Misschien zijn er ook protectors die uit 2 delen bestaan?

Miloo09

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-14 18:20

Ooh je hebt er al een gekocht haha top!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 10:28

LindseyvanB schreef:
NikkiTazz schreef:

Die heb ik ook :)

Super.. bevalt ie ook?

Leprycorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 11:14

He Lindsey! Was het voor jou nog een beetje te doen met de prijs?
Ze zijn toch vaak erg duur? (Las eerder namelijk dag je budget 100 euro is).

Hopelijk kunnen we mee pikken van je ervaringen ondertussen :)

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 11:54

Die airbag bodyprotector lijkt me ook wel wat. Wat zijn de ervaringen ermee? Je kunt er namelijk al voor 200 euro een krijgen, dat promotievest. Lijkt me vrij goedkoop tegenover de andere airbag vesten die ik heb gezien..