Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

romyloverrr schreef:Oké, ik geef toe.
Ik rijd deze maflinger:
[ Video ]
Het stamt ui de tijd als jonge pony toen hij heel veel binnenstond en zijn tanden ana het wisselen was.
Tegenwoordig komt hij veel buiten maar hij moet het nog steeds.
Nier alleen op stal maar ook met wandelen en rijden als het even een beetje saai word.
Verder gaapt mijn pony altijd 4 keer na zwaar werk
En als ik hem terug naar de wei zet laat ze áltijd scheten.
En als ik de tuinslamg aanzet duwt mijn andere pony zijn neus altijd recht in de straal water
badass schreef:romyloverrr schreef:Oké, ik geef toe.
Ik rijd deze maflinger:
[ Video ]
Het stamt ui de tijd als jonge pony toen hij heel veel binnenstond en zijn tanden ana het wisselen was.
Tegenwoordig komt hij veel buiten maar hij moet het nog steeds.
Nier alleen op stal maar ook met wandelen en rijden als het even een beetje saai word.
Verder gaapt mijn pony altijd 4 keer na zwaar werk
En als ik hem terug naar de wei zet laat ze áltijd scheten.
Die kwam ik net tegen op facebook!
Je pony wordt nog beroemd hahah

En dan er op springen met een halstertouwtje om dr nek naar het hek galopperen, mag allang blij zijn dat ze dan geen omkeren en noodstoppen flikt
soms wel 50 cm naast of achter mij, maar ik hoef niks vast te houden. Als het haar te lang duurt gaat ze bij de paal staan en boos kijkend wachten tot ik het zadel EINDELIJK af heb gedaan, en dan sjokt ze naar de merriewei, ervan uitgaand dat haar 'assistente' (ik) er wel achteraan loopt voor dat hoofdstel.
Ook nooit (weg) rennen ofzo, ze blijft sjokken en op mij letten. De madame.
ik heb een kleine pony, dus wij moeten altijd wel vroeg in de morgen, misschien dat ie daarom gaapt
Ze raakt dan ook geen hooi/stro/drinkensbak aan in de tussentijd en zolang je haar traktatie niet bij je hebt komt ze ook niet kroelen xD