Moderators: NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola, Essie73, Coby, Firelight, balance, Dyonne
Nobel01 schreef:Dit is ook een broek die ik geen tweede keer zal kopen.
Het model is er snel uit, de broek rekt erg uit en na het wassen is hij niet meer in oorspronkelijke vorm,en het lijkt of er al dunnere plekken in de stof komen. Ik heb de broek nu bijna twee maanden en ik rijd drie keer per week
Nobel01 schreef:De Montar rijbroeken worden uit Bambus materiaal gemaakt dus echt natuurlijke materialen en daarom zijn ze ook zo fijn te dragen. Ik heb ook 1 klant gehad waarbij de broek ging pillen maar dit is netjes opgelost. Dat kan gebeuren met weven van natuurlijke materialen. Maar je mag de broek dus niet met bijv wasverzachter wassen (maar ja dat mag eigenlijk bij geen een rijbroek) Verder hoef je de broek niet zoals alle andere merken een nummer groter kopen want het natuurlijke materiaal rekt nog een beetje. Dus de gewone normale maat is genoeg want de broek valt normaal uit.
Citaat:Ik heb een mail gestuurd (met foto's)dat ik niet tevreden ben over de kwaliteit,
de naden laten los, de rubberen nopjes zijn er meerendeel al af, en er zit een stuk stof die is uitgerekt, dun is en lubberd.
Ik ben benieuwd wat voor reactie ik krijg, deze broek is twee maanden oud. Ik rijd drie keer per week een half uur tot drie kwartier. Ik was de broek één ker per week binnenstebuiten zonder wasverzachter.
noortiej schreef:Ja @NYC, ze vallen heel erg tegen
SummerLess schreef:Ik had een zwarte Montar broek gekocht een maand gelede . Met een volledig silicone noppen zitvlak. Na 3 á4x rijden was de helft van m'n zitvlak al weg. De rek gaat uit de stof en slobbert me gewoon om m'n kont. Ik vond het echt een heerlijke broek maar ik heb hem terug gebracht en heb van het geld maar een cap gekocht want ik hoef deze broek niet weer te hebben. Bij de winkel zeiden ze ook dat meer en deel van dit model al terug was gestuurd om de zelfde reden. Dat was nog een extra reden om hem niet weerte kopen.
zonde want het is echt een heerlijke broek om te dragen!!