Nieuw op de markt: de montar rijbroeken!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

robbie88

Re: Nieuw op de markt: de montar rijbroeken!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-14 14:49

ik heb er net 1 op de boktmarkt gezet, nog helemaal nieuw... zonde als hij in de kast blijft liggen, zit mij gewoon niet fijn... kaartjes er nog aan

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-14 07:54

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 13:13

Nobel01 schreef:
Dit is ook een broek die ik geen tweede keer zal kopen.
Het model is er snel uit, de broek rekt erg uit en na het wassen is hij niet meer in oorspronkelijke vorm,en het lijkt of er al dunnere plekken in de stof komen. Ik heb de broek nu bijna twee maanden en ik rijd drie keer per week

De Montar rijbroeken worden uit Bambus materiaal gemaakt dus echt natuurlijke materialen en daarom zijn ze ook zo fijn te dragen. Ik heb ook 1 klant gehad waarbij de broek ging pillen maar dit is netjes opgelost. Dat kan gebeuren met weven van natuurlijke materialen. Maar je mag de broek dus niet met bijv wasverzachter wassen (maar ja dat mag eigenlijk bij geen een rijbroek) Verder hoef je de broek niet zoals alle andere merken een nummer groter kopen want het natuurlijke materiaal rekt nog een beetje. Dus de gewone normale maat is genoeg want de broek valt normaal uit.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-14 13:33

Ik vind het leuke broeken om te zien, maar ik ga er toch geen kopen. Hoor net iets te vaak dat stiksels loslaten, model er niet in blijft of de stof van slechte kwaliteit is. Dat vind ik niet echt acceptabel en voor die prijs wil ik wel graag een broek die wat langer mee gaat.

dresjoepie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 03:12

Zij ze wat model betreft te vergelijken met animo broeken ? Is er alleen dat hoge model ? Dan lijkt het alsof je zo een lange platte kont hebt Dat vind ik fijn aan animo Dat ik er een normaal model in heb Pikeur heb ik zo een lange platte kont En als ik op het paard ga zitten trekken deze bij de billen ( ben erg slank ) Is dat bij de montar broeken ook ?

NYC

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 06:23

En net nu ik naar Amerika ga zie ik deze broeken. -O-

Nobel01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 07:54

-
Laatst bijgewerkt door Nobel01 op 02-08-23 11:02, in het totaal 1 keer bewerkt

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 07:59

Nobel01 schreef:
De Montar rijbroeken worden uit Bambus materiaal gemaakt dus echt natuurlijke materialen en daarom zijn ze ook zo fijn te dragen. Ik heb ook 1 klant gehad waarbij de broek ging pillen maar dit is netjes opgelost. Dat kan gebeuren met weven van natuurlijke materialen. Maar je mag de broek dus niet met bijv wasverzachter wassen (maar ja dat mag eigenlijk bij geen een rijbroek) Verder hoef je de broek niet zoals alle andere merken een nummer groter kopen want het natuurlijke materiaal rekt nog een beetje. Dus de gewone normale maat is genoeg want de broek valt normaal uit.

Citaat:
Ik heb een mail gestuurd (met foto's)dat ik niet tevreden ben over de kwaliteit,
de naden laten los, de rubberen nopjes zijn er meerendeel al af, en er zit een stuk stof die is uitgerekt, dun is en lubberd.
Ik ben benieuwd wat voor reactie ik krijg, deze broek is twee maanden oud. Ik rijd drie keer per week een half uur tot drie kwartier. Ik was de broek één ker per week binnenstebuiten zonder wasverzachter.

Oh dat heb je goed gedaan want ik weet dat er 1 serie geweest is waarbij er problemen waren met de naden en die problemen worden (in ieder geval bij ons) gewoon netjes opgelost door Montar en krijg je een nieuwe broek. Ik heb alleen maar zeer goede ervaringen met klanten die de Montar broeken hebben. Wij hebben een enorme keus rijbroeken en bijna iedereen gaat voor de Montar.
Laatst bijgewerkt door cavaletti op 29-09-14 08:00, in het totaal 1 keer bewerkt

NYC

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 07:59

Gaan ze echt zo snel stuk?! :\

En dat voor die prijs! :oo

noortiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 08:06

Ja @NYC, ze vallen heel erg tegen :(

cavaletti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 08:13

noortiej schreef:
Ja @NYC, ze vallen heel erg tegen :(

Ik vind dat echt vreemd want wij hier in Duitsland verkopen de Montar broeken al een aantal jaren langer dan in Nederland want daar is de broek net nieuw maar wij hebben buiten die enkele keer nooit problemen met deze broeken. Zoals gezegd hebben ze een verkeerde rol stof gekregen van de stoffenleverancier en daardoor is een serie waarbij naden opengaan enz maar dit word vergoed, verder hebben wij geen problemen en wij verkopen er echt enorm veel van dus ik snap niet waarom er in nederland zo´n probleem is.

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 08:20

Vriendin van mij had ook zo'n broek gekocht. Na twee keer rijden was die al kapot. Nopjes lieten los en stiksels. Kreeg ze een nieuwe, weer hetzelfde verhaal.. zelfs de broeken van eigen merk divoza, de mondoni blijven beter...

noortiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 09:03

@Noa, dat had ik ook. Dit is al de 2e die ik gekregen heb maar nog steeds is het niet goed

Nobel01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 09:07

-

Starbreeze

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 09:28

Hmz, ik heb de high base in het wit gekocht (met de noppen) en gisteren voor het eerst gedragen op wedstrijd. Ik moet zeggen dat het een erg fijn broekje is en ik hoop dat ie het wat langer uithoudt dan omdat ik hem maar af en toe draag..

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 11:20

Vreemd...ik heb er 3 en nergens last van, ze blijven mooi en zitten heerlijk :)

Nobel01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-14 14:17

-

SummerLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-14 18:00

Ik had een zwarte Montar broek gekocht een maand gelede . Met een volledig silicone noppen zitvlak. Na 3 á4x rijden was de helft van m'n zitvlak al weg. De rek gaat uit de stof en slobbert me gewoon om m'n kont. Ik vond het echt een heerlijke broek maar ik heb hem terug gebracht en heb van het geld maar een cap gekocht want ik hoef deze broek niet weer te hebben. Bij de winkel zeiden ze ook dat meer en deel van dit model al terug was gestuurd om de zelfde reden. Dat was nog een extra reden om hem niet weerte kopen.
zonde want het is echt een heerlijke broek om te dragen!!

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 23:40

Hey!
Ik hen hem gisterekn gekocht vond hem zooo mooi en sjiek! Is de eerste keer dqt ik zo een dure broek koop. 145-
Hij is blauw met glitters op de zakranden.
Blijft dit er goed opzitten eveneens de antislip bolletjes??
(+ 'nieuwe rectilligne botten!!!)
Afbeelding

Afbeelding

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 23:41

SummerLess schreef:
Ik had een zwarte Montar broek gekocht een maand gelede . Met een volledig silicone noppen zitvlak. Na 3 á4x rijden was de helft van m'n zitvlak al weg. De rek gaat uit de stof en slobbert me gewoon om m'n kont. Ik vond het echt een heerlijke broek maar ik heb hem terug gebracht en heb van het geld maar een cap gekocht want ik hoef deze broek niet weer te hebben. Bij de winkel zeiden ze ook dat meer en deel van dit model al terug was gestuurd om de zelfde reden. Dat was nog een extra reden om hem niet weerte kopen.
zonde want het is echt een heerlijke broek om te dragen!!

Ow oliebol..

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-15 23:44

[quote="nanoukkie"]Hey!
Ik hen hem gisterekn gekocht vond hem zooo mooi en sjiek! Is de eerste keer dqt ik zo een dure broek koop. 145-
Hij is blauw met glitters op de zakranden.
Blijft dit er goed opzitten eveneens de antislip bolletjes??
(+ 'nieuwe rectilligne botten!!!)
Afbeelding

Oei. Dubbele foto..

Afbeelding