camera voor op je cap bij de trekpleister voor maar 30 euro

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: camera voor op je cap bij de trekpleister voor maar 30 euro

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 08:08

Tem wat je wilt. Ik geef op een vriendelijke manier een aanvulling op iets, extra informatie. Ik kraak TS niet af. Ik zie niet wat ik hier verkeerd doe.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 08:39

Ik zie ook nix verkeerds in wat DeMolenhoek zegt,ze is vriendelijk en kraakt nix af van de TS.
Je moet niet overdrijven met: ik tem.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 15:48

Omdat dit topic niet over een wel of niet veilige cap gaat. Dit gaat over een helm camera en hoe leuk je daar mee kan filmen. Het wel en niet boren in de cap is al drie pagina's besproken. Daarbij zal het mij verbazen als je een voorbeeld kan noemen waarbij de verzekering niet wil betalen ivm met onveilig tuig of optoming. Waar de cap niet eens onder valt.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 16:00

Als je eraf valt, hoofdletsel hebt en geen cap droeg zou het me niet verbazen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 16:06

Jennyj01 schreef:
Omdat dit topic niet over een wel of niet veilige cap gaat. Dit gaat over een helm camera en hoe leuk je daar mee kan filmen. Het wel en niet boren in de cap is al drie pagina's besproken. Daarbij zal het mij verbazen als je een voorbeeld kan noemen waarbij de verzekering niet wil betalen ivm met onveilig tuig of optoming. Waar de cap niet eens onder valt.

Ts zei zelf dat het niet verplicht was van de regering dus ik pikte erop in. Lees de verzekeringspolis maar op na. Net zoals een auto ongeval. Rij je ergens tegen en vlieg je uit de auto omdat je jou gordel niet droeg maak je ook maar weinig kans op een vergoeding etc.

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 18:04

Uit eigen ervaring weet ik dat in dat geval gewoon alles wordt uitgekeerd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 18:10

Bij mijn verzekering toch niet. Staat ook duidelijk in mijn polis dat ik geen vergoeding krijg indien ik geen correcte bescherming draag.

gohya

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 19:08

DeMolenhoek, dat zou ook betekenen dat jou verzekering ook niets betaald als je met gymschoenen zou paardrijden i.p.v. paardrijlaarzen?

FlyAway

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 20:53

TS, ik ben heel benieuwd naar de filmpjes van vandaag. Werkte het een beetje?

Tuittuit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-14 21:31

FlyAway schreef:
TS, ik ben heel benieuwd naar de filmpjes van vandaag. Werkte het een beetje?

Nou daar komt die dan :D
Hij werkt super en mooi beeld allleen dan moet je hem wel goed richten op je cap _O- _O- _O-
Dacht zo staat die wel dat ik en stukje paard zie en wat van de omgeving _O- _O-
Nou dat is soort van gelukt, wou alleen toch wat meer van de omgeving zien _O- _O-
Morgen dus maar iets meer omhoog richten _-:(
Heb de leukste maar genomen, ik sprong aan in galop een best wel steile heuvel op (epervierdaagse) en mnr was lekker vrolijk dus ging met zijn hoofd gooien en zijn voorbenen slaan en gaf een bok, toen kwam er nog een waterplasje (let op : plasJE )) , mnr heeft namelijk een hekel aan water, dus moest erg lachen om hem _O- _O-

Hier komt die, lijkt een foto, maar als je erop klikt opent die vanzelf
Afbeelding

morgen poging 2 *-:)

FlyAway

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 21:34

Die oortjes van je paard; geweldig :D

Veel plezier morgen!

DestinyJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 22:39

ik heb vandaag de mijne van de kruidvat binnen gekregen. hier zit ook wifi bij, waarmee je via een app precies kan volgen wat je filmt! super handig! ben er ook heel blij mee en ga hem vrijdag meteen maar eens uitproberen.
bij mij zit die trouwens met een band om me cap heen, ziet er niet uit, maar het zit niet onprettig ofzo!

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 07:00

Misschien heb ik het gemist maar is ie waterdicht?

Lynn_Noname

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 07:45

Wat jammer, sommige reacties hier. Mensen die het goed bedoelen aanwijzen en ze zeikers, typisch bokt noemen,... Het had mij zorgen gebaard moest er niemand iets gezegd hebben over de cap...

Anyway, wel leuk dat je dit zo goedkoop kan! Die GoPro-camera's zijn zo graaf maar o zo duur! Veel plezier ermee.

Equisync

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 09:37

Jennyj01 schreef:
Misschien heb ik het gemist maar is ie waterdicht?

De camera zelf is niet waterdicht maar het plastic omhulsel waar je hem in kan stoppen is tot op zekere zin waterdicht.

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 09:43

Ik wil eigenlijk ook wel zo'n ding maar zou m'n god niet weten waar ik hem op mijn cap moet zetten. Moet maar met tape ofzo :').

En als nog, crossmotor rijders hebben allemaal zo'n ding op de helm. En er was hier nog iemand op bokt die had een filmpje geplaatst waar ze er ook afviel, geen enkele negatieve reactie gezien. En het stond zelfs in uitgelicht....

Collie2008

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 09:49

Jullie doen net alsof de TS een gevaarlijke RVS constructie van een halve meter op haar cap heeft gemonteerd. Die bij een verkeerde val direct je nek doet laten breken. Bij een goede val breekt deze camera gewoon van je cap af. Genoeg foto topics hier met meiden die zonder zadel zonder cap zonder rijkleding op hun paard galopperen en dan horen we vooral de 'ohhhhhsss' en 'aaahhhsss'.

En die 2 gaatjes in je cap zullen ook wel meevallen. Nee, het bevordert de veiligheid niet direct, maar volgens mij was TS ook niet van plan om haar Cap te verstevigen.

Topic kan wel weer genomineerd worden voor azijnzeikerij topic van de week

Tuittuit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-14 10:09

ik heb dit keer 2 goeie filmpjes *\o/*
Nadeel vind ik wel als je het terug kijkt ik een beetje zeeziek wordt _O-
Afijn kijk zelf om te oordelen *-:)
Gewoon aanklikken en de link opent
Afbeelding
Hier zie je wat er gebeurt als je tegen een normaal klein/middel formaat takje komt en niet genoeg bukt :)* , dus afbreken doet die hoor als je een grote tak neemt :D (is halverwege filmpje)
Afbeelding

Je moet dus een beetje gokken hoe je de camera neerzet kwa stand.
Ik vind nadelig dat als je hem aan drukt hoe strak je het hendeltje ook draait dat die niet meer naar voor kan kantelen je hem dus toch perongeluk naar voren drukt, je kan hem dan zo met 1 hand terug doen zoals je ziet op het moment ik de lucht film.
Hij kantelt niet onder het rijden.
Ook nadeel is als ik denk dat ik hem aan of uit druk dit niet altijd zo is , druk ik het knopje niet goed in blijkbaar en dit zie je niet als die op je hoofd zit, dus ja heel gevaarlijk heb ik dit meerdere keren gecontroleerd door mijn cap af te doen :=
Op een gegeven moment heb ik hem maar gewoon aangezet en hij stopt zelf na 30 min. filmen en je kan de filmpjes dus verkorte of stukje eruit knippen via een programma wat al op mijn laptop zit, gelukkig dus niet heel ingewikkeld.
Maar ik zou dan dus voor die nieuwere gaan voor 60 euro, wat iemand zij dat je een app op je telefoon kan doen en kan zien wat je filmt + de afstandsbediening die erbij zit :D
Zit zelf ook al een geheugen opslag bij dus hoef je niet een sd kaartje te kopen, de filmhoek moet ook groter zijn, maar hou me ten goede dat ik dit heb gelezen :oo

Kafu

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 12:24

Wij hebben ook zo'n soort camera en inderdaad op de cap gedragen word je "zeeziek" van de opnames bekijken. Wij kregen de tip om de camera op de borst te plaatsen. Bij de medamarkt schijnen ze klemmen te hebben die je aan de jas, trui ed. kunt klemmen en daar de camera op te bevestigen. Mijn dochter heeft een bodyprotector en hier maakt ze de camera doormiddel van een band aan vast. Deze opnames zijn minder "zeeziek" te bekijken. Voordeel van deze plaats is dat je camera niet achter een boom kan blijven hangen en je met je hoofd alle kanten op kunt blijven kijken zonder dat het de opnames verstoord. voor deze prijs is het gewoon een leuk hebbedingetje en zo af en toe opnames te maken. Geinig toch *D

LBLGypsyCobs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 17:52

Die van mij heeft ook een waterdichte behuizing, was maar goed ook toen ik in de waterbak een plons over me heen kreeg.
Ik heb hem ook al een keer tussen de guppen gegooid :D

Die van mij zit voorop de cap, maar raakte er ook wat mee afgelopen zaterdag.
Maar zonder camera had dat ook m'n cap geraakt.

Die van mij moet ik echt losdraaien om hem te verstellen qua filmhoek.
Om te checken of ie echt aan is, stap ik even af, doe m'n cap af, check, cap weer op en weer op paard.

unihorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 17:56

ts, is hij echt 30? ik wou hem halen en hij was 60.... :( is hij ook online?

DestinyJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 22:21

BravoT schreef:
.... Maar ik zou dan dus voor die nieuwere gaan voor 60 euro, wat iemand zij dat je een app op je telefoon kan doen en kan zien wat je filmt + de afstandsbediening die erbij zit :D
Zit zelf ook al een geheugen opslag bij dus hoef je niet een sd kaartje te kopen, de filmhoek moet ook groter zijn, maar hou me ten goede dat ik dit heb gelezen :oo

jaaaa dat was ik *\o/*
doordat die camera een wifi signaal uitzendt, kun je je camera met de app verbinden en dus zien wat je filmt/fotografeerd, en hoeveel je nog kan filmen/fotograveren. super handig en ga hem morgen of zondag maar eens uittesten

Tuittuit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-14 23:42

unihorses schreef:
ts, is hij echt 30? ik wou hem halen en hij was 60.... :( is hij ook online?

Ja hij was echt 30 euro.
Maar in het nieuwe foldertje hadden ze nu een voor 60 euro die uitgebreider is.
Ik zou die van 60 kopen, want hier zit ook al een geheugen bij dus hoef je niet zoals ik een sd kaartje te kopen.
Dus dan zit je rond dezelfde prijs alleen dan heb je er nog een afstandsbediening bij en kan je een app op je tel. Zetten om te kijken wat je filmt :D

Anders vragen bij de kassa of ze die van de vorige actie nog hebben of uitverkocht is ?!
Ik had deze wel opgezocht op internet op de merk naam, deze heeft een website maar stonden geen prijzen bij geloof ik, zou je even moeten Googlen of je ze online kan kopen
Succes

Tuittuit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-14 23:45

Kafu schreef:
Wij hebben ook zo'n soort camera en inderdaad op de cap gedragen word je "zeeziek" van de opnames bekijken. Wij kregen de tip om de camera op de borst te plaatsen. Bij de medamarkt schijnen ze klemmen te hebben die je aan de jas, trui ed. kunt klemmen en daar de camera op te bevestigen. Mijn dochter heeft een bodyprotector en hier maakt ze de camera doormiddel van een band aan vast. Deze opnames zijn minder "zeeziek" te bekijken. Voordeel van deze plaats is dat je camera niet achter een boom kan blijven hangen en je met je hoofd alle kanten op kunt blijven kijken zonder dat het de opnames verstoord. voor deze prijs is het gewoon een leuk hebbedingetje en zo af en toe opnames te maken. Geinig toch *D

Kan je hier is een filmpje van plaatsen, dat ie aan de jas ofzo is bevestigd, kan ik kijken hoeveel beter het is en dit overwegen om te halen :D
Denk namelijk omdat mijn hoofd aan mijn romp vast zit dit niet zoveel verschil is , ben dus erg nieuwsgierig naar beelden :D

Kafu

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 22:33

Ga ik even bij mijn dochter navragen. Ik ben niet zo handig in dit soort dingen :o