Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Jennyj01 schreef:Omdat dit topic niet over een wel of niet veilige cap gaat. Dit gaat over een helm camera en hoe leuk je daar mee kan filmen. Het wel en niet boren in de cap is al drie pagina's besproken. Daarbij zal het mij verbazen als je een voorbeeld kan noemen waarbij de verzekering niet wil betalen ivm met onveilig tuig of optoming. Waar de cap niet eens onder valt.
FlyAway schreef:TS, ik ben heel benieuwd naar de filmpjes van vandaag. Werkte het een beetje?

.

, dus afbreken doet die hoor als je een grote tak neemt
(is halverwege filmpje)

is hij ook online? BravoT schreef:.... Maar ik zou dan dus voor die nieuwere gaan voor 60 euro, wat iemand zij dat je een app op je telefoon kan doen en kan zien wat je filmt + de afstandsbediening die erbij zit![]()
Zit zelf ook al een geheugen opslag bij dus hoef je niet een sd kaartje te kopen, de filmhoek moet ook groter zijn, maar hou me ten goede dat ik dit heb gelezen
unihorses schreef:ts, is hij echt 30? ik wou hem halen en hij was 60....is hij ook online?
Kafu schreef:Wij hebben ook zo'n soort camera en inderdaad op de cap gedragen word je "zeeziek" van de opnames bekijken. Wij kregen de tip om de camera op de borst te plaatsen. Bij de medamarkt schijnen ze klemmen te hebben die je aan de jas, trui ed. kunt klemmen en daar de camera op te bevestigen. Mijn dochter heeft een bodyprotector en hier maakt ze de camera doormiddel van een band aan vast. Deze opnames zijn minder "zeeziek" te bekijken. Voordeel van deze plaats is dat je camera niet achter een boom kan blijven hangen en je met je hoofd alle kanten op kunt blijven kijken zonder dat het de opnames verstoord. voor deze prijs is het gewoon een leuk hebbedingetje en zo af en toe opnames te maken. Geinig toch