Dus een verzorgpaard is dan een goedkoper alternatief. Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Dus een verzorgpaard is dan een goedkoper alternatief. vlieg schreef:Sammieloverr schreef:Ik vraag niet om een discussie waarom er betaald moet worden.
Er gaat betaald worden. Ik ga niet extra geld neerleggen voor een ander zn hobby.
Ik geef iemand de kans een van mijn paarden te leasen. Alles mag ermee gedaan worden. Wedstrijden en alles.
De reacties die jij en ragdollcat plaatsen doen totaal niet toe aan mijn vraag. Dus ja ik vraag jullie een eigen topic te maken en niet in dat van mij te reageren
Zoals ik al zei, ik had het niet gezien dat er een ander topic over was.....en ik weet nu gelijk weer waarom ik zo lang niet meer op bokt ben geweest.....Was dus ook gelijk weer de laatste keer. Kan me herinneren dat het hier vroeger toch een stuk gezelliger was (maar dat mag hier vast ook niet neergezet worden).
Ik wens je succes met het zoeken naar een geschikte bijrijder!

noem het lease en mensen zeuren niet meer over betalen!!!
een `eigen `paard voor weinig p/m mirgino schreef:noem het lease en mensen zeuren niet meer over betalen!!!

Als je zelf alleen in de avond kan gaat je stalprijs toch ook niet omlaag
] betaalde mijn vriendin voor 2dgn p/w 150 gulden
), maar sta je bij de boer hoef je echt niet op meer dan €50 - 100 te rekenen afhankelijk van de accomodatie en faciliteiten. myk_en_shant schreef:Naar mijn weet heeft ts nu zo drie à vier keer aangegeven wat de extra kosten zijn
voer, hoefsmid, slijtage van harnachement en lessen
Dit in acht nemen gewoon rekensom maken.
4 x les à 40 euro
1x Zak voer à grofweg 15 euro
1 x hoefsmid à 30 euro?
1 x slijtage 5 euro
En dat ze dit zelf in de hand houd en controleert, met jou als eindcontrole.