SGW's voorjaar 2004!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 20:13

Pablo B paarden
Chaam, Etten-Leur, Horst aan de Maas(ijsselsteyn), Ambt-Delden, Ede, Hooge Mierde

en de rest moet ik nog even bekijken.

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-12-03 21:16

Ik heb net even van Karin uitgelegd gekregen hoe het met de regelementen van het NK zit en ik ga Neede ook starten met Nouska. Voor Nouska dus 4 crossen dit jaar!

liberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-03 21:39

In Etten Leur ben ik mss wel ook, om te kijken dan Haha! Lijkt me leuk om wat bokkers in actie te fotograveren

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 09:29

Mijn inschrijving voor Chaam gaat vandaag de deur uit. Ik hoor steeds dat hij snel vol zit, dan ga je toch vroeg inschrijven! Tong uitsteken

Ik heb er weer zoveel zin in

Verder wil ik starten in Etten Leur, Ede, Leidschendam/Voorburg, Gorssel, Princenhage.

Kan iemand mij vertellen of Lisse dit jaar weer op het oude terrein gaat organiseren, of dat ze een nieuwe locatie hebben?? Omdat ze vorig jaar niet aan de eisen konden voldoen, en nu toch weer op de kalender staan??

New-Forest

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 11:26

Ik had eventjes gemaild over Chaam wanneer je kon inschrijven. En ze zeiden dat je vanaf 1 januari je coupons op kon sturen.. Ze vroeg gelijk naar mijn adres zodat ze het vraagprogamma naar mij kan sturen..

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 11:35

Goed dat je het zegt, dan hou ik mijn envelop nog even thuis tot 1 januari Cool

En dat mailen is ook een goed idee, want ik wil ook wel een vraagprogramm OK dan!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 13:03

miss_jumpy schreef:

Kan iemand mij vertellen of Lisse dit jaar weer op het oude terrein gaat organiseren, of dat ze een nieuwe locatie hebben?? Omdat ze vorig jaar niet aan de eisen konden voldoen, en nu toch weer op de kalender staan??

Er waren vorig jaar toch problemen om het parcours op tijd klaar te hebben voor goedkeuring/verkenning volgens de landelijke regels Verward
Ik dacht dat het terrein verder gewoon in orde was, maar dat daar het probleem zat Verward

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 13:25

Ja, dat had ik ook begrepen.

Maar hoe kan het dan dat ze daar dit jaar opeens geen probleem mee hebben? Want in dat Keukenhofbos mogen ze toch niet eerder bouwen?

Dus ik dacht, misschien hebben ze ander terrein?

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 17:01

Ik dacht dat het vorig jaar door meerdere factoren kwam. Alle jaren daarvoor was er namelijk ook geen enkel probleem met het bouwen
En daar is weinig over veranderd in het nieuwe reglement

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-03 17:44

Ik heb zelf nog nooit Lisse gereden, heb hem dit jaar voor het eerst in de planning staan! Ben zeer benieuwd hoe de cross daar is!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 17:52

Ik vind het niets één en al bochtjes en constant met je kop door de takken Bloos

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-03 17:53

oh dat is even goed dat je het zegt... ik dacht dat vasse zo'n bochtencross was, maar dat is Lisse dus...
argg ik haat bochtencrossen..

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 21:57

Vasse vond ik juist heel erg meevallen, wel wat stuurwerk, maar juist heel veel lekkere lange stukken over akker- en weiland.

Lisse is constant sturen en remmen en hopen dat je niet met je knieën tegen een boom eindigt...Bloos

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-03 23:28

dan gaat lisse dus echt niet door voor mij.. helemaal niet voor Murf, hij is al zo gevoelig voor struikelen.. (dat heb ik gister wel weer gemerkt, had nog geen 2 galopsprongen in de ring gezet lag ik met paard en al aan de grond... kon gelukkig nog gewoon parcour starten, was nog niet door de startlijn geweest..haha)
Ik ben dan wel Z met hem, maar ga toch liever voor de lange lijnen crossen!

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 23:31

Ik vind het ook niet lekker rijden hoor dat gestuur

Een beetje technisch is prima, maar Wieringerwerf is me al bochtig zat Bloos
En dan zijn mijn paarden nog wel aardig 'bodemvast' Lachen

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-03 23:35

Heino is ook vreselijk.... daar moet je echt niet willen rijden op snelheid, dat kan gewoon niet, ja met een AB pony misschien... haha
Ik heb eerlijk gezegd nog geen idee welke cross voor Lisse bij mij in de plaats gaat komen, aangezien ik Murphy geen 2 weken achter elkaar laat lopen, en Nouska kan dan nog niet lang van huis af ivm het veulen..
Gelukkig heb ik nog bedenk tijd tot Juli, dan schrijf ik me pas in...

gomir

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 23:39

Ik weet nog niet eens of ik dit jaar wel aan de start verschijn Bloos
Maar misschien rijd ik Lisse de oefencross op mijn dooie gemak mee en Nijeberkoop oefen En als het lekker gaat wil ik wel kijken of ik in Vasse een B-pony cross mag rijden met het paard. Officieel B gaat me voorlopig teveel training inzitten Bloos

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-12-03 23:42

Ik verschijn dit jaar heel misschien nog met een 3e paard aan de start, daar is nog heel weinig van bekend. Rij hem nu voor een vriendin van me die is geopereerd, maar dat beest kan zo onwijs lopen en zelf durft ze niet te crossen, dus wie weet!
Ik heb iig weer heel veel zin in komend jaar, crossen zijn wel een beetje oenig gepland..
Voor de pony's heb ik PK EN NK in 2 weekeinden achter elkaar aan zitten, dat PK laat ik dit jaar dus maar even zitten...grrrr

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-03 23:58

Lisse is net zo'n bomen- en bochtenveld als Vasse, begrijp ik hieruit? Knipoog

Anyway, we hebben de kalender eens bekeken: Lau gaat sowieso Roden en Ede rijden. Een derde optie is die cross bij Voorburg eind augustus, maar dat is voor ons best een eind weg. Dat zien we dus tegen die tijd wel.

Sjaan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-03 11:08

nee Vasse is geen bochtencross (tenminste als ik het goed heb..) dat dacht ik, maar schijnt niet zo te zijn!

Roden is een super mooie cross, vind het heel jammer dat ik die dit jaar niet kan rijden...

MJ_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 12:19

Lisse is inderdaad "nogal" bochtig Party!! . Met mijn pony kon ik daar vroeger nog wel leuk rijden, maar vorig jaar (2002) ben ik daar met mijn paard van 1.74 geweest... Ach gut ik kon alleen maar draven Scheve mond

Dus sindsdien kies ik voor Gorssel (wel iets verder weg, maar ja... *LOL* )

rebati

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 12:33

Als het mee zit ga ik komend seizoen weer mee om te groomen!
Heb er al zin in.Haha!
Wie rijd er allemaal princehage?

xXdaphneXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 18:05

lisse is echt voor takken wijfen Haha!:D:D:D 1 en al bochten en mensen die takken nodig hebben voor de open haard whahaha.
wel een mooie water bak hebben ze daar trouwens Knipoog (jammer ben ik daar niet door heen geweest omdat mijn drolletje bang was voor natte voetjes Lachen )
verder ga ik in 2004 zeker weer naar wieringerwerf en nijerbedkoop (nijerbekoop is wel super mooi +:+ )
het bos in wieringerwerf wordt ook in de loop der jaren steeds kaler en er komen veel smallere paden Boos! , dat is wel jammer, en je moet net een droge dag hebben want anders loop je de hele dag op een natte grond )
verder ga ik weer op federatie kamp in ermelo ( ik wil daar aleen cross doen maar ook wel weer alround pony`s , maar dat moet ik even kijken)
verder wil ik even goed wel weer naar lisse denk ik .
maar dat moet ik even kijken Haha!

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 18:23

ja Lisse vind ik ook nix, heb daar 3x gereden, de laatste x ging ik bijna onderuit!

xXdaphneXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-03 18:51

indd het is wel een moo terein als ze die paden breder maken denk ik Lachen