Zadelmaker reageert niet meer, zadel ligt ter reparatie.

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Anneruth

Re: Zadelmaker reageert niet meer, zadel ligt ter reparatie.

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 18:47

Super dat je zadel goed ligt en dat je toch financieel nog wat compensatie hebt gekregen.

Shet_Jack

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 18:51

Oh fijn dat je het terug hebt!!! En wat korting ook heel fijn !

Loraine1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 19:02

jeesus, gtst is niet eens zo spannend als dit verhaal... Blij dat je je zadel terughebt, wat een ellende zeg... Veel rijplezier!!

babybird

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-14 19:06

Loraine1985 schreef:
jeesus, gtst is niet eens zo spannend als dit verhaal... Blij dat je je zadel terughebt, wat een ellende zeg... Veel rijplezier!!

Voor zover ik GTST ken, zou ik dus een affaire moeten hebben gehad met deze zadelmaker, waar vervolgens de partner van weer een relatie kreeg met mijn neef. En kwam het allemaal uit op een familiereünie, zou ik daarna mijn zadelmaker én diens partner moeten willen vermoorden, maar daar werd een stokje voor gestoken door mijn neef, maar uiteindelijk raakte ik zwanger maar weet ik niet of dit het kind is van de zadelmaker of van mijn eigen partner. Zoiets! :+

Gelukkig bleef mij deze ellende bespaard en ben ik slechts 7,5 weken mijn zadel kwijt geweest. *\o/*

deflin

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 19:17

Ben benieuwd of je dezelfde zadelmaker hebt :D
Die van mij moet na vier jaar nog steeds langs komen om te kijken of die goed ligt.
Hij wil zijn geld vast ook niet en na diverse telefoontjes van mijn kant zoekt hij het maar uit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-14 23:35

babybird schreef:
Loraine1985 schreef:

Voor zover ik GTST ken, zou ik dus een affaire moeten hebben gehad met deze zadelmaker, waar vervolgens de partner van weer een relatie kreeg met mijn neef. En kwam het allemaal uit op een familiereünie, zou ik daarna mijn zadelmaker én diens partner moeten willen vermoorden, maar daar werd een stokje voor gestoken door mijn neef, maar uiteindelijk raakte ik zwanger maar weet ik niet of dit het kind is van de zadelmaker of van mijn eigen partner. Zoiets! :+

Gelukkig bleef mij deze ellende bespaard en ben ik slechts 7,5 weken mijn zadel kwijt geweest. *\o/*

:') :') :')

GTST is zo logisch :')

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 11:43

babybird schreef:
Loraine1985 schreef:

TS :') :') :')

Volgens mij geef je zo wel een vrij correcte weergave van GTST. _O-

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 11:49

Fijn dat je je zadel terug hebt,zonder gebreken en toch van zijn kant netjes dat je korting kreeg en de helft maar hoefde te betalen. Dat is toch wel een service vind ik. Jammer dat het zo gegaan is en hopelijk vind je iemand waar je tevreden over bent!

liedje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 11:58

babybird schreef:
Ik heb hem dus gesproken en gevraagd waarom hij geen contact opnam. Hij reageerde dus erg kinderachtig, zoals ik in een post hiervoor heb beschreven.
Hij was ziek en ik 'had hem met rust moeten laten'. Na 7 weken was bij mij de maat vol en ik wilde gewoon een nieuwe afspraak maken. 1 smsje was voldoende geweest.
Dit heb ik hem zojuist aan de telefoon verteld, heb ik op zijn voicemail ingesproken en gesmst vorige week.
Dan had ik daar best begrip voor. Maar hij stelde zich heel kinderachtig en recalcitrant op door te zeggen; je had me met rust moeten laten en 'had ik geen zin in'.

Ik denk eerlijk gezegd dat iedere verstandige ondernemer gewoon op zijn bedrijfsvoicemail bij het welkomsbericht even inspreekt dat hij ziek is en het de komende dagen wat langer kan duren voor er reactie komt of reparaties wat vertraagd worden. Want ik kan me voorstellen dat het ook erg lastig is als je bij ziekte nog helemaal word plat gebeld en gesmst door allerlei mensen maar ik denk eerlijk gezegd dat zadelmaker in kwestie misschien gewoon last had van ontwijkeritus oid :Y)

babybird

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-14 14:40

Mioux schreef:
Fijn dat je je zadel terug hebt,zonder gebreken en toch van zijn kant netjes dat je korting kreeg en de helft maar hoefde te betalen. Dat is toch wel een service vind ik. Jammer dat het zo gegaan is en hopelijk vind je iemand waar je tevreden over bent!

Ik héb de helft maar betaald, de rest krijgt hij later. Hij heeft 25 euro van het bedrag afgedaan.
Zelf om gevraagd en gekregen.

Straks lekker rijden! /3 *\o/*

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-14 14:49

ah oke dan las ik dat verkeerd :) iedergeval is het fijn dat je in dit mooie weer kan rijden weer!