[***] schreef:Handelaren hoeven niet te reageren
Prijs:...
Voor een goed tehuis prijs bespreekbaar
Over de prijs valt te praten
Ook van die mooie
Bovendien in 9 van de 10 gevallen als je geld zou bieden voor het 'alleen naar goed tehuis' paard krijg je het direct mee en hoor je nooit weer wat.
Zinloos allemaal
Ik heb dit ook met mijn vorige paard gedaan en heb er nog steeds een goed gevoel bij. Ik ben niet van het langskomen, maar ik wil wel van te voren weten waar hij terecht komt. Ik vertel dan ook alles eerlijk, want dat vind ik voor het paard belangrijk en niet voor mezelf
. Ik ben wel een aparteling en kijk ook wel een beetje naar het rijden. Paard stond totaal niet in de weg, maar iemand die niet weet wat hij/zij doet krijgt hem gewoon niet.. En weidegang is zeker een vereiste
, het liefst ook met een goed voerschema (het liefst verspreid meerdere keren per dag etc). Maar zo ver kijk ik niet hoor
, ik kijk alleen naar de belangrijkste hoofdpunten
.ik moet er zelf een goed gevoel bij hebben en ik wil niet dat mijn paard er op achter uit gaat..
. Wel goed om het in je advertentie te melden, dan weet men of het nodig is om een toneel stukje op te voeren. Bij ons hebben ze het wel eens voor niets gedaan (wij wilde best verkopen aan een manege), das natuurlijk zonde