Toen ik opeens die Waldhausen aanhad vond ik die echt super fijn zitten! Mijn moeder vindt het niet zo nodig om €80,- aan een rijbroek uit te geven, dus waren deze maar €20,- en die van Waldhausen ziet er nog super mooi uit! Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Toen ik opeens die Waldhausen aanhad vond ik die echt super fijn zitten! Mijn moeder vindt het niet zo nodig om €80,- aan een rijbroek uit te geven, dus waren deze maar €20,- en die van Waldhausen ziet er nog super mooi uit!
)
laraxXxemma schreef:mijn jeans rijbroek was verschrikkelijk $ erg jammer want hij was wel mooi (met roze stiksels)
maar was wss omdat hij me niet heel goed paste, maar hij rekte ook totaal niet mee. kan ook komen omdat ik tegelijk met die mn eerste rijbroek met kunstleren zitvlak kocht, dusjaa als je die dan altijd aan hebt is het moeilijk om weer anders te kunnen![]()
allebij van mondoni geloof ik
dus met paardrijden gaat het ook niks worden
meestal van hh wel maat 176 terwijl normaal altijd 36 ben beetje te lang en te dun voor volwassen maat met paardrijbroeken