Ik vind je niet te groot, maar het gaat nét. Niet met spoortjes rijden, heeft geen nut als je er zo weinig op rijd. Ik vind je ook niet zo mooi zitten, maar dat kan een moment opname zijn. Maar dit heb je vast al genoeg gehoord
romyloverrr
Geplaatst door de TopicStarter: 16-02-14 01:30
Update: Zowel mijn broertje als (uiteraard) ook ik zijn gestopt met rijden op de shetlander. Hij rijd nu op mijn welsh, veel liever dier en hij kan ermee vooruit. Hij was bang geworden na een val van haar, maar ik heb hem weer kunnen overtuigen. Oude foto: http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-CNJIKMYU.jpg
Toen bokte ze nogal vaak, waardoor mijn broertje eraf viel
Maar inmiddels is ze zo lief dat ik tuigloos met haar kan rijden en durft mijn broertje er ook weer op.
Eind goed al goed toch? (behalve voor de pony, want die staat nu weer stil)
Ik vind jullie onnodig streng voor ts, ze weegt 37 kilo, alsof die shet dat niet aan kan :s Ze is idd wat lang, maar daar heeft ze zelf last van en de shet niet. Een shet moet het ergens leren, een kind van 6 heeft nu eenmaal niet genoeg ervaring om zo'n dier goed te kunnen rijden dus ergens zal toch een ouder en groter persoon aan te pas moeten komen.
Dat is waar, maar ik reageerde op het feit dat zij te groot is. En 37 kilo is echt niet teveel voor een shet, dat is gewoon onzin. Een shet zal toch door iemand zadelmak gemaakt moeten worden en ik weet niet hoe het met jou zit, maar ik zet mijn 6 jarige kind daar niet als eerste op hoor
ik heb alleen de op gelezen hoor, maar mij valt direct op dat je zelf onder de deken zit. Ik vind dit erg gevaarlijk. Wat als de pony bokt o.i.d. en je vliegt eraf? Blijf je vastzitten aan de deken!
Sporen niet doen. Je drijft aan met je kuiten, niet met je hakken!