Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
melody7 schreef:Ik vraag me meer af of je daar überhaupt voor moet betalen, is het een kennis/vriend?
Hier doen we dat allemaal voor niks voor elkaar.. Ideaal want alle dieren kunnen mooi thuis blijven en het kost niemand klauwen met geld, iedereen blij![]()
En hoeveel werk is het nou, even medicijnen geven en tanden schoonmaken... Ik zou me behoorlijk ongemakkelijk voelen als ik daar geld voor vroeg.
Als je iemand die je niet kent inhuurt is het een ander verhaal natuurlijk, dan zou ik denk ik 5€ per dag aanhouden.
Citaat:Wat ik dan zou moeten doen:
-Paarden voeren 3 keer per dag, mesten, binnen en buiten zetten (het zijn 2 paarden)
- Honden voeren en in de gaten houden.
- Schapen en kippen voeren en smorgens in de buitenren zetten en savonds
terugbrengen naar een kleiner nachtverblijf.
zwanepol schreef:Zelf zijn we al zeker 7 jaar niet meer op vakantie geweest en ik ben ook al geruime tijd opzoek naar een geschikte oppas maar vind het best wel moeilijk om iemand te vinden die ik ook vertrouw. Tenslotte gaat die wel in mijn huis wonen terwijl ik niet aanwezig ben en geef ik de zorg van mijn beesten in handen van iemand anders, vind ik best spannend....
Ik heb de zaken al wel zo geregeld dat er niet al te veel werk is (hoeft te zijn), hooguit onze hond uitlaten en toezicht houden op de dieren die in de wei lopen.
Ik ben eventueel best bereid om een vergoeding te betalen maar dat moet dan wel redelijk zijn tegenover het "werk", Maar zelf heb ik het idee dat ik al een fantastich vakantie adres aanbied aan de oppas. We wonen heerlijk vrij.
Mocht er iemand interessen hebben? we wonen ik Kamperveen omgeving Zwolle-Kampen-Wezep.
Dan mag je mij een pb-tje sturen
Brainless schreef:zwanepol schreef:Zelf zijn we al zeker 7 jaar niet meer op vakantie geweest en ik ben ook al geruime tijd opzoek naar een geschikte oppas maar vind het best wel moeilijk om iemand te vinden die ik ook vertrouw. Tenslotte gaat die wel in mijn huis wonen terwijl ik niet aanwezig ben en geef ik de zorg van mijn beesten in handen van iemand anders, vind ik best spannend....
Ik heb de zaken al wel zo geregeld dat er niet al te veel werk is (hoeft te zijn), hooguit onze hond uitlaten en toezicht houden op de dieren die in de wei lopen.
Ik ben eventueel best bereid om een vergoeding te betalen maar dat moet dan wel redelijk zijn tegenover het "werk", Maar zelf heb ik het idee dat ik al een fantastich vakantie adres aanbied aan de oppas. We wonen heerlijk vrij.
Mocht er iemand interessen hebben? we wonen ik Kamperveen omgeving Zwolle-Kampen-Wezep.
Dan mag je mij een pb-tje sturen
De naam Zwanepol komt mij bekend voor, maar weet even niet zo waarvan.
Wij zijn nu ook al 5 jaar niet geweest, maar mijn nichtje heeft aangegeven om volgend jaar hier in huis te komen met vriend (zij is dan 21 jaar).
Ideaal om een bekende in huis te hebben ipv een vreemde.
Ook is zij bekend met (mijn) paardjes en dat is ook wel fijn ivm een Fjord die gevoelig is voor HB.
edit:
Familie van Bart?
. Zwanepol is mijn stalnaam...xApple schreef:Jeetje ik kijk best wel op van deze reacties.
Wordt het voor de mensen die op vakantie gaan zo niet erg
duur allemaal? Stel dat ze een week gaan; zijn ze 175 euro kwijt
aan oppas. (als je 25 euro per dag rekent)
Zouden jullie dat zelf overhebben voor een oppas als je
op vakantie gaat? (er vanuit gaande dat de dieren goed verzorgd worden)
. Maar 25 euro per dag zou ik zeker redelijk vinden, gezien hondenpensionprijzen niet te doen zijn ( voor 2 honden was ik voor een weekend, 2 overnachtingen en 2 volle dagen) idd 12 euro per hond per dag kwijt .... het zijn namelijk wel heel veel diertjes om te verzorgen
. xApple schreef:Jeetje ik kijk best wel op van deze reacties.
Wordt het voor de mensen die op vakantie gaan zo niet erg
duur allemaal? Stel dat ze een week gaan; zijn ze 175 euro kwijt
aan oppas. (als je 25 euro per dag rekent)
Zouden jullie dat zelf overhebben voor een oppas als je
op vakantie gaat? (er vanuit gaande dat de dieren goed verzorgd worden)