Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
hij had mij deze oefeningen gelijk moeten laten doen! 
Gabbe schreef:Estella ben weer aardig terug bij af heb ook gewoon te veel tegelijk gedaan weer hadden ook een verhuizing die anders liep ect. Slik pillen van mijn vader nu en die helpen niet altijd. Ben erg benieuwd wat ze gaan doen zeker ook omdat ik een bobbel heb ontdekt op de plek waar het gebroken was. Heb niet het idee dat het mijn spieren zijn nu kan ook weer niet langer zitten dan Max 45 min dan moet ik me echt omhoog hijsen en na 10 min lopen gaat het dan wel weer maar klopt natuurlijk niet helemaal..
SmidjeJollie schreef:Zijn er hier meer mensen waarbij de plek waar de breuk zat soms gezwollen is en erg heet? Ik heb daar de laatste tijd vaak last van namelijk en weet niet of het zo 'hoort'
SmidjeJollie schreef:Zijn er hier meer mensen waarbij de plek waar de breuk zat soms gezwollen is en erg heet? Ik heb daar de laatste tijd vaak last van namelijk en weet niet of het zo 'hoort'
eindelijk. Wacht nog wel tot carnaval voorbij is. Wil niet nog een keer vallen. Aangezien ze hier met van die grote wagens langs komen.
Tazzey schreef:Even een update van mij.
Ik zit inmiddels in het revalidatie centrum. Ik wist dat ik L4 en L5 gebroken had. Nu blijkt ook L2 gebroken te zijn. Dit is zeer waarschijnlijk niet te herstellen. Ik wist dit niet maar het is op oude foto's wel degelijk te zien. Mijn arts is verbolgen dat dit over het hoofd gezien is.