Zo voorkom je straks misschien veel ellende en verdriet met de pony waar je nu nog helemaal niets vanaf weet.
Het zal best moeilijk zijn om hem te laten gaan, maar toch is het wel de beste keuze nu het er zo uit ziet!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
simodi schreef:Ik vind dat je er hartstikke verstandig mee omgaat!![]()
Zo voorkom je straks misschien veel ellende en verdriet met de pony waar je nu nog helemaal niets vanaf weet.
Het zal best moeilijk zijn om hem te laten gaan, maar toch is het wel de beste keuze nu het er zo uit ziet!
Jet schreef:Als ik jouw verhalen zo lees zou het nog wel eens zo kunnen zijn dat jij deze pony nog heel lang mag verzorgen. Ten eerste vraag ik me echt af of er wel andere kopers zijn ( ze is al zo warrig met alle antwoorden op jouw vragen over het paspoort en de chip) en ten tweede is de kans groot dat als er andere kopers zijn, dat die ook afhaken door het geen chip/paspoort verhaal. Dan heb je dus grote kans dat de pony niet verkocht wordt en dat jij hem dus langer kan blijven verzorgen.
Het verbaast me eigenlijk wel dat er nog zoveel pony's en paarden zonder chip en paspoort of zonder paspoort rondlopen hier in Nederland als ik de verhalen van de laatste tijd zo lees.
TS, goed van je dat je er nu zo goed mee om gaat en de pony laat staan als ze niet met chip en paspoort komt, ik snap best dat dat moeilijk voor je is.
Jet schreef:Jammer dat Bobbie verkocht is, maar wel fijn om te weten dat hij een goed huis heeft gekregen. Ik vind het toch wijs dat julllie hem niet hebben gekocht zonder chip/paspoort.
Voor jou komt er vast wel weer iets anders om te verzorgen hoor!

en echt een knappie is het 
JoyCiej007 schreef:Hej Ashley,
thnx voor de update. Wat fijn dat hij wel naar een goed tehuisje is gegaan.
Zal voor jou misschien wel even verdrietig zijn, maar ik blijf er bij dat het uiteindelijk de beste keuze is geweest van jou en je ouders, om niet in zee te gaan met deze verkoopster en haar vage verhalen, en een pony zonder chip/paspoort te kopen.
Hopelijk komt er binnenkort weer een leuk paardje op je pad
BobbieLover schreef:Jet schreef:Jammer dat Bobbie verkocht is, maar wel fijn om te weten dat hij een goed huis heeft gekregen. Ik vind het toch wijs dat julllie hem niet hebben gekocht zonder chip/paspoort.
Voor jou komt er vast wel weer iets anders om te verzorgen hoor!
De eerste beste andere pony die ik ga verzorgen word mijn eigen
Kga aanstaande weekend kijken bij één pony waar k gek op ben MET een paspoortje en chip,
Ook gezonden echt een knappie is het
Komt allemaal wel goed, en bedankt voor de moeite die jullie genomen hebben om mij te helpen etc