Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
missanous schreef:ikke op mijn werk hadden ze het er ook over om de vloerplaat eerst een aantal keer te behandelen met 1 of andere lak.....

karin1981 schreef:Bij Impex kunnen ze de achter kant dus de helft van de trailer vervangen en dan is het weer helemaal klaar kosten ongeveer een 400 euro op mp staat ook iemand in de buurt van Veendam die het ook doet....
en voor € 50,- meer heb je bij ons een compleet nieuwe vloer
penkie382003 schreef:Missanous,
Ik bedoel dat je van het werk (vervangen vloer) wat foto's maakt en omschrijft wat voor materialen enz je gebruikt.
MVG,
Henk
gap schreef:karin1981 schreef:Bij Impex kunnen ze de achter kant dus de helft van de trailer vervangen en dan is het weer helemaal klaar kosten ongeveer een 400 euro op mp staat ook iemand in de buurt van Veendam die het ook doet....
Niet echt een gewenste werkwijze hooren voor € 50,- meer heb je bij ons een compleet nieuwe vloer
evelien11 schreef:Ik ben erg blij met de gietvloer. Het hangt er heel erg van af hoe je je trailer onderhoudt. Als er mest in de trailer ligt halen we dit er direct uit. Zorgen dat de trailer goed droog en schoon is en blijft binnen doet ook veel voor de kwaliteit en behoud van de bodem.
Ponylove1990 schreef:mag ik vragen aan IKKE met welk middel u goede ervaringen heeft?