chelle_dora schreef:xGwennn_94 schreef:Ik draag bijna nooit een cap, en mensen kunnen wel zeggen van dat is gevraarlijk, maar de meeste staan ook niet stil als je cap valt dat je officeel een nieuwe moet komen omdat een cap dan niet meer veilig is.
Mijn merrie is heel ondeugend onder het rijden bokt en komt wel eens omhoog, ja braaf me cap op en nog een hersenschudding (ja blijkbaar heb ik hersenen) Een cap zegt niet altijd alles.
Volgens mij moet je je cap al vervangen als je 'm uberhaupt uit je handen laat vallen.. Dan was mijn cap geloof ik al voordat ik er uberhaupt mee ging rijden al niet meer veilig vrees ik![]()
Hier ook al vaak genoeg gevallen alleen nooit op m'n hoofd, omdat ik uit reflectie m'n hoofd probeer te beschermen. Ondanks dat ik die cap op heb blijf ik zo stom om als een kommetje te vallen.. Moet je ook niet te vaak doen kan ik je zeggen
Ja ik heb ook eens gehoord als je eens met je hoofd hard bent gevallen of als je je cap ooit heeft laten vallen dat je dan per sé een nieuwe moet kopen. Nou geloof me mijn pappie heeft betere dingen teb doen dan elke week een nieuwe cap voor me kopen, de stalling van mijn paard is zo goedkoop nog niet en als hij elke week een cap moest kopen voor me zou hij helemaal arm worden.
) Een cap zegt niet altijd alles.

Ik wil namelijk wel even ingaan op wat je noemt.
"Nee mijn cap heeft daar niet tegen geholpen dus ik draag hem niet meer" Ja doei....