starheid wedstrijdsecretariaat

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

bello2005

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 17:46

ahahah betalen,,, dat ze (kapot) vallen.. wat een lef bah
ik zou per direct geen zin meer eens hebben om wedstrijd te gaan rijden.
bah wat een mentaliteit.. bahbahbah
meer woorden heb ik er niet voor..normaal houden ze er gewoon goed rekening mee, blijkbaar tegenwoordig niet meer

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 17:50

bello2005 schreef:
meer woorden heb ik er niet voor..normaal houden ze er gewoon goed rekening mee, blijkbaar tegenwoordig niet meer

Gut lekkere opmerking dit.......

TS als het allemaal zo'n probleem is, waarom start je dan niet gewoon 1 pony?

_San87_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 17:50

Ach schiet op, je kan als secretariaat niet overal en met iedereen rekening houden. Zelf nooit in een wedstrijdorganisatie gezeten, zeker?

Gini

Re: starheid wedstrijdsecretariaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 17:59

Ik snap eigenlijk niet waarom drie uur wachten een probleem is? Maar ik kom dan ook uit de jumpingwereld. Als je twee paarden start in de serie A (meestal eerste proef van de dag) en dan ook nog twee in de serie 2 wilt uitbrengen (laatste proef), tja, dan had je inderdaad heel veel tijd tussenin. In de tijd dat ik groomde waren wedstrijddagen van 5 tot 23 uur geen uitzondering. Vroeger opstaan en later terug thuis kwam ook voor, maar dat waren dan uitzonderingen. Ik vond het juist heerlijk, zo een gehele dag weg. De dagen dat we maar voor 1 proef op en af gingen vond ik juist waardeloos. :+ Een probleem kan je ook oplossen door er positief tegenaan te kijken. Tijdens de wachttijd lekker een frietje steken, naar de andere proeven kijken, babbeltje doen met mederuiters, heerlijk. *verlangt terug naar wedstrijden*

Ladygiroc

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 18:04

bello2005 schreef:

Wow onder het mom van iedereen over 1 kam scheren gesproken...

livelovelife

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 15:59

raar dat ze hier geen rekening mee hielden. Oppassen geblazen, want omdat je wel KON starten, maar jij het niet WILDE (ja zo zeggen ze het) moet je officieel wel betalen. Maar aangezien zij de startlijst er niet een week van te voren op hebben gezet, zou je dit kunnen aankaarten. Denk dat je wel tot een overeenkomst kan komen? Want officieel hebben jullie beide schuld. (sta aan jou kant hoor.)

_Alarm_wlkp

Re: starheid wedstrijdsecretariaat

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 16:12

Ik heb het ook eens meegemaakt 2 paarden in verschillende klasses moeten starten met 10 minuten tussen.
Tja ook moeilijk doen dit dat, uiteindelijk wel kunnen regelen, maar dit zijn dingen waar ze rekening mee moeten houden.
Vaak gaan ze er ook van uit dat je tig grooms bij hebt en lezers en dat het allemaal zo gemakkelijk kan...
Maar goed ik zou dan ofwel vroeger opstaan zonder morren of gewoon 3 uur wachten.
Ik kijk graag in tussentijd naar andere combinaties, dus zie het probleem niet :)

Percy

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 16:36

ponyparadijs schreef:
Ik kan me wel voorstellen dat de amazone er niet voor kiest om 3 uur tussen beide proeven te hebben.
Dat mag namelijk ook niet voor het dierenwelzijn om ze zo lang op de trailer te laten staan.

Kan jij mij vertellen waar dit in de wet staat? Die van ons staan zo vaak drie uur of langer op de trailer. Ik heb er nog nooit van gehoord dat dit niet mag en ik heb tevens nog nooit gemerkt dat de paarden er last van hadden.
Bij SGW is dit heel normaal.

In de zomervakantie heeft mijn dochter allebei haar paarden soms mee naar wedstrijd genomen (in Nederland). Een B paarden, andere L1 pony's. Daar zat af en toe best flink tijd tussen. Een keer juist niet, moest ze binnen de minuut met de andere starten :D Heeft het wedstrijdsecretariaat prima opgelost na een mailtje.

Bij het springen B-pony's en B paarden zat er soms ook flink tijd tussen. Het is niet anders.

Hier in België ben je al helemaal de hele dag kwijt.

lucifertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-13 17:26

_Alarm_wlkp schreef:
Ik heb het ook eens meegemaakt 2 paarden in verschillende klasses moeten starten met 10 minuten tussen.
Tja ook moeilijk doen dit dat, uiteindelijk wel kunnen regelen, maar dit zijn dingen waar ze rekening mee moeten houden.
Vaak gaan ze er ook van uit dat je tig grooms bij hebt en lezers en dat het allemaal zo gemakkelijk kan...
Maar goed ik zou dan ofwel vroeger opstaan zonder morren of gewoon 3 uur wachten.
Ik kijk graag in tussentijd naar andere combinaties, dus zie het probleem niet :)

En dat is gewoon niet waar, tenzij je met 2 paarden in dezelfde rubriek start. Dit was uitgaande van TS haar berichten zo en dan geld de 60 minuten regel.