Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
petraaken schreef:Ayasha schreef:Opel is hoe dan ook vragen om ellende.
sorry maar dat kan je van alle modellen dan zeggen. Ik rij al meer dan 20 jaar met een Opel en de laatste jaren rijdt mijn vader zelfs met een 4 x 4 van hen. De vorige was een Frontera en we mogen zeggen dat we zelden iets van mankementen aan de auto's hebben gehad.
Rochiril schreef:Zo'n XC90 is ook een mooie auto. Maar mag deze zoveel trekken? Ik meen dat je met een tweepaards trailer (+ 2 paarden) best aan de grens komt. Maar dat weet ik niet zeker, weet hier vast wel iemand antwoord op
Volvo is ook wel een van de veiligste auto's ter wereld
Knert schreef:DanaDeen schreef:Lange afstanden vind ik prima te doen.
Stuurt makkelijk, makkelijk de manouvreren, ik moest 13 jaar geleden wel ontzettend wennen met inparkeren, daar herinnert mijn vriend mij nu net even aan![]()
Laadruimte is niet heel groot en ik baal er soms van dat je niet de hoogte in kan stapelen.
Ruimte achterin is voldoende.
Trekt mijn 2 paards trailer met 2 grote paarden er in prima, merk amper dat er iets achter hangt, nadeel is wel dat hij, op kleine afstanden, ontzettend veel zuipt.
13 jaar geleden als je 22 bent?

petraaken schreef:Ayasha schreef:Opel is hoe dan ook vragen om ellende.
sorry maar dat kan je van alle modellen dan zeggen. Ik rij al meer dan 20 jaar met een Opel en de laatste jaren rijdt mijn vader zelfs met een 4 x 4 van hen. De vorige was een Frontera en we mogen zeggen dat we zelden iets van mankementen aan de auto's hebben gehad.
Lottie84 schreef:De Range Rover is een stuk duurder, onder andere in de wegenbelasting, daarnaast is hij minder zuinig dan de Jeep.
Rochiril schreef:Zo'n XC90 is ook een mooie auto. Maar mag deze zoveel trekken? Ik meen dat je met een tweepaards trailer (+ 2 paarden) best aan de grens komt. Maar dat weet ik niet zeker, weet hier vast wel iemand antwoord op
tinkersjakie schreef:Lottie84 schreef:De Range Rover is een stuk duurder, onder andere in de wegenbelasting, daarnaast is hij minder zuinig dan de Jeep.
War verbruikt de range als ik vragen mag dan? En de jeep?
Wat ik zei en zelf een Discovery 1 en die rijdt op diesel normaal 1 op 11 en met de trailer dacht ik rond 1 op 9. Heb zelf ook een 2 paardstrailer. Het is een diesel trouwens
Heb wel problemen gehad maar dat was 1 x leiding lek van het koelsysteem, helaas wegenwacht niet goed ontlucht waardoor me koppakking eruit gevlogen is. Gelukkig zelf nog een motor op reserve.
Nu komt er compleet nieuwe body op omdat ze helaas van onder bekent staan om te rotten. Maar alles is dan opnieuw ingevet en geolied dus kan er heel wat jaartjes weer mee vooruit.
martine0503 schreef:Rochiril schreef:Zo'n XC90 is ook een mooie auto. Maar mag deze zoveel trekken? Ik meen dat je met een tweepaards trailer (+ 2 paarden) best aan de grens komt. Maar dat weet ik niet zeker, weet hier vast wel iemand antwoord op
Klopt. met een 2-paardtrailer zit je behoorlijk op zijn max en dat merk je ook. Persoonlijk wil ik er niet meer achterhangen dan 1 paard. allemaal eigen ervaring.