Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
toen kwam ik er wel wat minder af dan de vorige keer, kon toen bijna niet meer lopen
. Nog geen 3 seconde later lag ik tegen de bakrand. Gevolg: twee maanden thuis gezeten met een zware hersenschudding en nu nog steeds vergeetachtig en concentratie problemen. Dit was in september.
) En in één van die weilandjes stond een paard. Dus toen wei langs dat paard heen reden begon dat paard ineens heel hard te rennen en te bokken en het paard waar ik op zat begon dus lekker mee te doen. Hoofd omlaag, galopperen en lekker bokken. Maar gelukkig bleef ik nog zitten, totdat hij vanuit volle galop ineens stil ging staan, en daar ging ik dan.. Ik heb nog een week last gehad van mijn rug haha
!! KellyOrazio_ schreef:Mijn laatste val was absoluut niet om te lachen.. mijn zadelmakke pony besloot na 3 rondjes draf dat rodeo toch meer zijn ding was.. resultaat 3 verdraaide ruggenwervels (die nog verdraaid zijn) een nierkneuzing en een hersenschudding. mn longere hadden ook een behoorlijke klap gehad sinds de val. september 2012 gebeurd, nu nog bij de fysio aan het behandelen. pony is overigens foetsie en ik heb een nieuw springpaard met eluke dresuur knopjes, van 4 jaar oud. ben erg happy met haar!!

was best wel hilarisch