Vliegen, ik weet het effe niet meer...

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

gohya

Re: Vliegen, ik weet het effe niet meer...

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 09:02

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-08-13 10:27

Dat weet ik Gohya, vergelijk het met een vlooienmiddel voor honden; is ook geen best spulletje als je er over nadenkt, maar het doet je hond geen kwaad en dood wel die "pesticide vlooien" die nog veel meer kwaad kunnen doen dan het middel zelf voor je hond...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 13:37

Kan nu met recht zeggen dat de Butox echt helpt!! Kwam daarnet bij paarden aan en het is hier weer eens bloedheet (merk het zelf ook goed aan mijn hart) maar het is op de wei zowat zwart van de vele vliegen en muggen etc. maar mijn paarden stonden heerlijk rustig te grazen! Alleen om het hoofd zitten ze nog wel, maar daar heb ik goddank maskers voor. *\o/* voor de Butox!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 13:49

ohjajoh6 schreef:
Ik heb dus de butox, 1 liter. Alleen nu blijft na opening het product een jaar houdbaar en je hebt er dus maar max. 30 ml. per behandeling voor nodig, die 6 tot 10 weken werkt... Mochten er meer geinterresseerd zijn, is het eventueel in kleine hoeveelheden bij mij verkrijgbaar...

Ik heb hier ook een fles butox staan. En volgens de dierenkliniek is butox levenslang houdbaar ongeacht wat de houdbaarheids datum zegt.. Ik heb het nu al 2 jaar open staan en wilde het op mijn merrie gaan gebruiken maar ergens twijfel ik toch.. :=

aandreaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 13:56

Ik gebruik sinds vorig jaar Butox. Werk echt goed en ook het 2e jaar nog even goed als vorig jaar.
Doe het 1x per maand vanaf februari 's vonds opbrengen als ze op stal gaan. Om te voorkomen dat het in de zon irriteert. In combinatie met zebrastrepen was het dit jaar (tot nu toe :) )heel goed te doen.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-13 17:48

Hier gelukkig geen last van vliegen! Vroeger wel eens butox gebruikt werkte prima!

wellyberry

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-13 13:14

Ik heb ook last van vliegen bij me paard maar vliegen spre werkt niet wat kan ik er aan doen