Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lifaya schreef:@ Fry, als fietser ben je de zwakste in het verkeer, kans is aanwezig dat je op de bumper van een auto knalt die je over het hoofd ziet en je door de ruit vliegt, noem maar wat op. Je hebt altijd risico's met alles wat je doet. Maar wat voor leven heb je als je overal op moet gaan letten? Ik leef liever kort en gelukkig dan lang en beperktIk heb 3 maanden in amerika gezeten, op een ranch , geen cap van dichtbij gezien daar. Lekker over prachtige lange wegen gegalopeert met de wind door mijn haren en de zonsondergang tegemoet. Ik heb die cap geen moment gemist
Isabel_k schreef:Ik vind caps echt ondingen en ja ik rij zonder cap ( niet altijd , bij mijn eigen pony op stal is het verplicht ) Tuurlijk is het veiliger en het is goed dat ze er zijn , veranderd er niet aan dat het ondingen zijnWel rij ik alleen zonder cap als ik het paard voor 1000 % vertrouw.
Blue_Eyes schreef:Wat is dan het punt met je cap? Als het zoveel afgekoeld wordt dat je vindt dat het niet zielig is voor je paard...