Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Gigixponys schreef:Oh mijn god, waarom ben ik net deze week zo weinig op bokt gekomen!
Ik kan dit echt nog niet geloven.. Ik dacht dat ik haar nooit meer zou vinden!
Ze staat nu dus in Lier dan?
En jij kent de nieuwe eigenaar Louise? Ik zou graag in contact komen met haar! (Of met haar ouders)
En LauraxJunex: ze was echt volledig zoals je haar omschrijft! In het begin heel veel moeilijkheden gehad en heb er zeker veel naast gelegen, maar later deed ze zo goed haar best! Ik mis haar ook nog steeds en dan te bedenken dat het al weer zo'n 6 jaar geleden is.. Ze is de leukste pony die ik ooit gereden heb!
Hoe groot was ze eigenlijk? Dat vraag ik mij nu al heel lang af.
maar ja als je te groot word kan je haar moeilijk in een stalletje laten staan en niks meedoen nu kan ze nog elk weekend op wedstrijd
Gigixponys schreef:Oh mijn god, waarom ben ik net deze week zo weinig op bokt gekomen!
Ik kan dit echt nog niet geloven.. Ik dacht dat ik haar nooit meer zou vinden!
Ze staat nu dus in Lier dan?
En jij kent de nieuwe eigenaar Louise? Ik zou graag in contact komen met haar! (Of met haar ouders)
En LauraxJunex: ze was echt volledig zoals je haar omschrijft! In het begin heel veel moeilijkheden gehad en heb er zeker veel naast gelegen, maar later deed ze zo goed haar best! Ik mis haar ook nog steeds en dan te bedenken dat het al weer zo'n 6 jaar geleden is.. Ze is de leukste pony die ik ooit gereden heb!
Hoe groot was ze eigenlijk? Dat vraag ik mij nu al heel lang af.