Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Roxanne schreef:Ik werk in een ruitersportzaak waar gisteren, direct na het binnenkomen van het bericht, alle caps van de betreffende modellen uit de schappen zijn gehaald. Deze worden geretourneerd naar de fabriek, waar ze getest zullen worden. Zoals ik het heb begrepen gaat het alleen om caps die in een bepaalde periode zijn geproduceerd.
Ook is het niet zo dat deze caps ineens helemaal niet meer beschermen. Uit die test is gebleken dat het kan voorkomen, dat de cap onder extreme omstandigheden niet aan het verwachtingspatroon voldoet.
Indien je je cap inlevert krijg je een vervanger (nog geen idee op welke termijn), en waarschijnlijk komt er nog een landelijke actie om met kleine bijbetaling een duurder model te kopen.
Pas_de_Deux schreef:_Roxanne schreef:Ik werk in een ruitersportzaak waar gisteren, direct na het binnenkomen van het bericht, alle caps van de betreffende modellen uit de schappen zijn gehaald. Deze worden geretourneerd naar de fabriek, waar ze getest zullen worden. Zoals ik het heb begrepen gaat het alleen om caps die in een bepaalde periode zijn geproduceerd.
Ook is het niet zo dat deze caps ineens helemaal niet meer beschermen. Uit die test is gebleken dat het kan voorkomen, dat de cap onder extreme omstandigheden niet aan het verwachtingspatroon voldoet.
Indien je je cap inlevert krijg je een vervanger (nog geen idee op welke termijn), en waarschijnlijk komt er nog een landelijke actie om met kleine bijbetaling een duurder model te kopen.
Nee, ALLE Uvisions/Exxentials én Supersonic Elegance (fluweel) moeten terug. Alles wat ze tot nu toe uitgeleverd hebben.
Lianne86 schreef:Serieus... Is dit het maar?
Ik dacht echt dat het wel wat groters zou zijn... Als je op een bepaalde hoek valt, je cap uitelkaar valt ofzoiets? Dat op zijn minst...
Mickyl schreef:Dat is een goede actie Pas de Deux! Ik zou alleen de perfexxion eerst even willen passen, want misschien dat ie net iets anders valt dan de Uvision..?
Ik heb overigens nog steeds geen antwoord gehad van de EJ. Zondag had ik ze gemaild, dus had nu wel een reactie verwacht..
Mickyl schreef:Dat is een goede actie Pas de Deux! Ik zou alleen de perfexxion eerst even willen passen, want misschien dat ie net iets anders valt dan de Uvision..?
Ik heb overigens nog steeds geen antwoord gehad van de EJ. Zondag had ik ze gemaild, dus had nu wel een reactie verwacht..
mcsjelle schreef:Ok, dus je hoeft in principe ook niet perse naar de divoza (erg ver) als je hem daar gekocht hebt. Ga er nog maar eens over nadenken of ik dan inderdaad niet meteen de perfexxion neem.
mcsjelle schreef:Ok, dus je hoeft in principe ook niet perse naar de divoza (erg ver) als je hem daar gekocht hebt. Ga er nog maar eens over nadenken of ik dan inderdaad niet meteen de perfexxion neem.