Paard wat je meesleurt, af te leren?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-13 18:34

MiReRe schreef:
MiReRe schreef:
Oh sorry, je begrijpt me verkeerd. Ik bedoel, degene van wie dat moeilijke paard was.
Ik ken Cissy persoonlijk en weet hoe handig ze is met paarden.
Maar nou gaat het moeilijke paard dus naar iemand anders en wil de eigenaresse van het moeilijke paard dus op stal het paard van iemand anders verzorgen. Ik bedoel, dat die dame dus niet echt blijk heeft gegeven van gezond verstand met paarden.
Niet Cissy!!!

Oh laat maar, ik maak het alleen maar nog erger!!
Jij bent zelf Cissy. oliebol hoe banketstaaf ik me prutsmuts nou weer uit. Niet dus, laat maar.
Oké, het was me in het hele verhaal nog niet duidelijk geworden dat ze fybro heeft. Da's echt een klote aandoening. Onvoorspelbaar, onzichtbaar en niemand snapt het echt. (M'n moeder heeft het)
Ja misschien dat het dan wel gaat met een braaf paard. Ik was te fel, sorry.

LOL, haha, typisch gevalletje jammer dan.... geen probleem, weet wie je bent... :D

de eigenaresse mag van mij best met mijn paard tuttelen en leren, geen probleem, maar die sleurt niet en laat je heel duidelijk merken als je dingen verkeerd doet, misschien leert ze daar juist wel heel veel van in korte tijd. (of ben ik nou heel gemeen... ~~}> )

MiReRe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 18:46

Hahaha, een klein beetje wel ja. Jouw paard is zeer wel opgevoed en zal niet zomaar wegrennen of meesleuren, het wordt geen levensbedreigende situatie. Maar de acceptatie voor beginnersfouten ligt nog al laag. Ze laat wel merken wanneer je onhandig bent inderdaad.

Thanx dat je om mijn blunder kan lachen :o

cissy

Re: Paard wat je meesleurt, af te leren?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-07-13 19:23

:+